• سه‌شنبه / ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۷:۲۷
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 99020906845
  • منبع : نمایندگی مازندران

بخشدار بلده خبر داد

خسارت شدید به محور مواصلاتی دوآب به بلده

خسارت شدید به محور مواصلاتی دوآب به بلده
عکس دریافتی است

ایسنا/مازندران بخشدار بلده از خسارت شدید به محور مواصلاتی دوآب به بلده در اثر طغیان رودخانه طی دو روز گذشته خبر داد.

امین رنجکش در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه بیشترین آسیب در سیل چند روز گذشته به محور مواصلاتی دوآب به بلده وارد شده است، اظهار کرد: چندین نقطه آب شستگی شدید و ریزش جاده اصلی را از محور دوآب سمت جاده هراز تا شهر بلده رخ داده است.

وی تصریح کرد: جاده مسدود نیست اما با توجه به شدت لحظه‌ای آب احتمال باز یا مسدود بودن به یک لحظه است چراکه زمانی که شدت آب زیاد شود جاده را شسته و با خود می‌برد و مجدد با کاهش شدت آب همکاران راهدارای مشغول فعالیت می‌شوند و راه را باز می‌کنند. 

بخشدار بلده خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه جاده بسیار سست و شرایط ایمنی جهت تردد ندارد، لطفا همشهریان از محور جایگرین باز و ایمن سیاه سنگ تردد داشته باشند.

رنجکش افزود: همکاران راهداری از همان ابتدای شروع بارندگی و طغیان رودخانه‌ها تمام تلاش و توان خود را جهت باز نگه داشتن مسیر بکار گرفتند.

وی ادامه داد: به بخش کشاورزی، محصولات زراعی و انهار کشاورزی خسارت زیادی وارد شد و با توجه به اینکه در فصل کشاورزی قرار داریم به همکاران جهاد کشاورزی تاکید شد تا در ترمیم و مرمت انهار کشاورزی به صورت جدی ورود پیدا کنند تا کسب و کار همشهریان در قسمت کشاورزی با مشکل روبه رو نشود.

بخشداربلده با اشاره به اینکه خسارت به منازل زیاد نبوده است، گفت: روستاهایی چون کمررود، اوز، سرآسب، یاسل به صورت محدود آب احاطه کرده بود و داخل بعضی از منازل هم نفوذ کرده که در مجموع آبگرفتگی منازل هم رخ داده است.

رنجکش با بیان اینکه در روز اول قطع کامل برق و تلفن همراه اتفاق افتاده بود، تصریح کرد: به سرعت در کمتر از ۲۴ ساعت نقایص برطرف و در حال حاضر شرایط پایدار و قابل قبولی بر قرار است.

وی یادآورشد: همکاران در محور بطاهرکلا مشغول به فعالیت بوده و تا عصر امروز هم مسیر بازگشایی می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha