• سه‌شنبه / ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۲:۲۱
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99020906395
  • خبرنگار : 30054

۵ برند پرفروش کولر گازی در بازار ایران

۵ برند پرفروش کولر گازی در بازار ایران

امروزه کولر گازی یکی از پرطرفدارترین و متداول‌ترین تجهیزات تهویه مطبوع خانگی بوده که برای تأمین سرمایش (و بعضاً همراه با گرمایش) در محیط‌های مختلف مسکونی، اداری و ... مورد استفاده قرار می‌گیرند، بنابراین انتخاب برند و مدل مناسبی از کولر گازی همواره می‌تواند مهمترین انتخاب در خرید این کالا باشد.

به گزارش ایسنا، بنا بر اعلام دما تجهیز، با توجه به اینکه تجهیزات تهویه مطبوع از جمله انواع کولرهای گازی و اسپلیت در گروه کالاهای سرمایه‌ای می‌باشند، بنابراین اکیدا توصیه می‌کنیم این نوع کالاها را تنها از سایت‌های تخصصی و با سابقه‌ای که به صورت حرفه‌ای عرضه کننده این تجهیزات می‌باشند، خریداری کنید، تا بتوانید با استفاده بهتر از اطلاعات فنی و دقیق ارائه شده در آنها اولا در صورت لزوم از مشاوره کارشناسان و مهندسین تأسیسات مربوطه بهره‌مند شوید.

بطور کلی مهم‌ترین موضوعی که خریداران را هنگام خرید کولر گازی دچار شک و تردید می‌کند این است که از میان ده‌ها برند ، کدام یک را انتخاب کنند. در این متن می‌توانید با بهترین برندهای کولر گازی که در ایران جزو موفق‌ترین‌ها و پرفروش‌ترین برندها هستند، آشنا شوید.

۱. کولر گازی اجنرال (OGENERAL)

کمپانی فوجیتسو در سال ۱۹۳۶ در کشور ژاپن تاسیس شد و  فوجیتسو جنرال که در ایران با نام تجاری اجنرال شناخته شده است، در سال ۱۹۶۰ کار خود را در صنعت تهویه مطبوع آغاز کرد. اولین کولرگازی اجنرال از نوع  پنجره‌ای بوده که در ابتدای کار به بازار عرضه شد. همچنین در سال ۱۹۷۱ بازار فروش کولر گازی اجنرال گسترش پیدا کرد و به سرعت از نظر کیفیت بالای برند و توانایی عملکرد در دماهای بالای ۵۰ درجه سانتیگراد شهرت یافت.

امروزه در ایران، کولر گازی اجنرال، به عنوان یکی از قدرتمندترین و پرفروش‌ترین برندهای کولرگازی و اسپلیت شناخته شده است، دوام طولانی قطعات فنی و طول عمر بالای کمپرسور این محصول که ساخت ژاپن بوده و معمولا در تایلند مونتاژ می گردد، باعث شده این کولر قیمت بالاتری نسبت دیگر محصولات مشابه داشته باشد.

 بطور کلی شرکت اجنرال در تولید کولرهای گازی و اسپلیت‌های خود از انواع کمپرسورهای روتاری، اسکرال و کمپرسورهای دارای کیت اینورتر استفاده می‌کند، همچنین کمپرسور اکثر کولرهای گازی و اسپلیت های اجنرال از برند تکامسه آمریکا می‌باشد. همچنین گاز مبرّد استفاده شده در کولرهای گازی اجنرال معمولا از دو نوع R۲۲ و R۴۱۰  بوده و همه مدل‌های کولر گازی اجنرال بجز مدل های ASGA دارای برچسب انرژیA  می باشند.  

کولر های گازی اجنرال، دارای گارانتی ۵ ساله کمپرسور و گارانتی ۲ ساله قطعات فنی از شرکت تهویه‌نیا می‌باشند.

۲. کولر گازی ال جی(LG)

شرکت ال جی (LG) در سال ۱۹۵۸ تحت عنوان "شرکت گلداستار" در کشور کره جنوبی تأسیس شد و در سال ۱۹۹۵ نام شرکت به طور رسمی از گلداستار به ال جی الکترونیک تغییر کرد و ال جی رتبه نخست صادرات لوازم خانگی به سراسر دنیا را از آن خود کرد.

کولر گازی ال جی از خوشنام‌ترین و پرفروش‌ترین برندهای کولر اسپلیت در ایران می‌باشند. زیبایی محصولات، تجدید طراحی و مدل‌های به روز در هر سال، گارانتی (۱۰ سال گارانتی گلدیران) و شبکه گسترده خدمات پس از فروش توسط شرکت گلدیران، نصب رایگان در تمامی تقاط کشور، تبلیغات گسترده و تنوع کامل این برند، مدل‌های کم مصرف با ۶۰ درصد صرفه‌جویی در مصرف برق، مدل‌های حاره‌ای با قابلیت کارکرد در دمای +۶۰ درجه سانتیگراد، فیلترهای چندگانه تصفیه هوا ضد آلرژی، ضد ویروس، از بین برنده گرد و غبار از مهم‌ترین عوامل استقبال گسترده مصرف کنندگان از برند کولرهای گازی اسپلیت ال جی (LG) در ایران و دیگر کشورها است.

شرکت ال جی در تولید کولرهای گازی خود از انواع کمپرسورهای روتاری، اسکرال و کمپرسورهای دارای کیت اینورتر و همچنین از گاز مبرد (R۲۲ و R۴۱۰ ) استفاده می‌کند.

۳. کولر گازی هایسنس (Hisense)

شرکت هایسنس (Hisense) در سال ۱۹۶۹ در کشور چین تاسیس شد و تا امروز دارای بیش از ۱۳ کارخانه تولید لوازم خانگی و الکترونیک، از جمله تجهیزات تهویه مطبوع در سراسر جهان می باشد.
کولر گازی هایسنس (Hisense) از دهه ۱۳۸۰ بازار تهویه مطبوع ایران، ورود پیدا کردد و با توجه به طراحی زیبا و البته قیمت های مناسب این کولرهای گازی نسبت به برندهای دیگر مدل های اینورتر کم مصرف با گرید انرژی A، ۵ سال گارانتی کمپرسور و ۲۴ ماه گارانتی کلیه قطعات مورد توجه مصرف کنندگان ایرانی قرار گرفت.
شرکت هایسنس در تولید کولرهای گازی و اسپلیت‌های خود از انواع کمپرسورهای روتاری و کمپرسورهای دارای کیت اینورتر، گاز مبرد دو نوع R۲۲ و R۴۱ استفاده می‌نماید.

۴. کولر گازی سامسونگ (SAMSUNG)

شرکت سامسونگ با هدف بهبود زندگی مردم در سراسر جهان، حفظ منابع و تولید محصولات دوستدار محیط زیست، از بزرگ‌ترین و شناخته شده‌ترین برندهای تولید کننده کولرگازی و اسپلیت در جهان می‌باشد. کولرهای گازی و اسپلیت‌های با طراحی منحصر به فرد و صنعتی، و با بهره گیری از بروزترین فناوری های دنیا، به محصولاتی پرفروش و قابل اعتماد در بازار ایران تبدیل شده‌اند و عرضه مدل‌های متفاوت و متنوع به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش شرکت سام سرویس کولر گازی سامسونگ (۵ سال ضمانت تعویض کمپرسور و ۱۸ ماه گارانتی قطعات فنی)، باعث شده مصرف کننده ایرانی استقبال گسترده‌ای از این محصولات داشته باشند.

شرکت سامسونگ در تولید کولرهای گازی خود از انواع کمپرسورهای روتاری و کمپرسورهای دارای کیت اینورتر، گاز مبرد دو نوع R۲۲ و R۴۱ استفاده می‌کند.

۵.کولر گازی ایران رادیاتور

کولر گازی ایران رادیاتور از سال ۱۳۹۵ به عنوان جدیدترین محصول شرکت ایران رادیاتور وارد توزیع گسترده در سراسر کشور شده است. کولرهای گازی ایران رادیاتور دارای یک مدل دیواری بوده و در ظرفیت های ۹۰۰۰ الی ۳۰۰۰۰ BTU/Hr، با قابلیت ایجاد سرمایش و گرمایش تولید می‌شوند.

کولرهای گازی ایران رادیاتور دارای کمترین مصرف برق، رده مصرف انرژی گرید +A، کمپرسور روتاری GMCC شرکت توشیبا و گاز مبرد R۴۱۰a می‌باشد.

کولرهای گازی ایران رادیاتور دارای ۵ سال ضمانت تعویض کمپرسور و ۱۸ ماه گارانتی قطعات فنی می‌باشند.

شما می‌توانید با مراجعه به سایت مرجع و فروشگاهی دماتجهیز با انواع برندهای متنوع و معتبر کولر و گازی و اسپلیت (با برگه ضمانت و گارانتی اصلی شرکت های مربوطه مانند گلدایران، سام سرویس، تهویه نیا و ...) و مشخصات فنی کولرهای گازی با بهترین قیمت‌های فروش آشنا شوید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha