• دوشنبه / ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۲:۳۲
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99020805576
  • خبرنگار : 30054

استاپ کرونا، قدم به قدم، همراه هم برای توقف کرونا

استاپ کرونا، قدم به قدم، همراه هم برای توقف کرونا

زنجیره انتقال ویروس کرونا را نمی‌توانیم متوقف کنیم، مگر با همراهی، مشارکت یکدیگر و انتشار و آموزش محتوای کاربردی و معتبر.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام استاپ کرونا، این مجموعه با کمک تیم متخصص خود می‌خواهد در این مسیر همراه شما بوده و برای متوقف‌کردن ویروس کرونا به‌وسیله‌ی اطلاع‌رسانی مطالب علمی و دقیق، مسئولیت خود را به‌خوبی انجام دهد.

در این متن بخشی از محتوایی که استاپ کرونا در حال اطلاع‌رسانی در مورد آن است را برای معرفی به شما انتخاب کرده‌ایم.

استاپ کرونا و اینفوگرافیک‌های کاربردی

به منظور درک دقیق و سریع محتواهای آموزشی، تیم متخصص استاپ کرونا توانسته است آخرین توصیه ها و دستورالعمل‌های علمی مرتبط با ویروس کرونا را در قالبی گرافیکی تهیه کرده و تقدیم شما کند.

شما می‌توانید با مشاهده این اینفوگرافیک‌ها و انتشار آن‌ها برای دوستان و آشنایان خود، سهمی بزرگ در ریشه‌کن‌کردن ویروس‌کرونا داشته باشید.

اینفوگرافیک های استاپ کرونا همگی منابع معتبر و علمی دارند، به عنوان مثال شما با مراجعه به بخش اینفوگرافیک‌ها، با تفاوت ماسک‌های معمولی (جراحی) و ماسک‌های N-95 آشنا می شوید. اصول صحیح ضدعفونی کردن دست‌ها را می‌آموزید و با روند نمایش تشخیص و ارزیابی کرونا ویروس جدید آشنا خواهید شد.

استاپ کرونا و سوالات متداول

همه ما در خصوص مواجهه با این ویروس جدید سوالاتی در ذهن داریم که در پاره‌ای از موارد این سوال‌ها می‌تواند میان افراد مشترک باشد و جنبه عمومی داشته باشد.

تیم متخصص استاپ کرونا دست به‌کار شده و پاسخ علمی و دقیق سوالات مهمی که می‌تواند سوالات و چالش‌های ذهنی همه باشد را در یک بستر جمع‌آوری کرده است.

· آیا ویروس عامل COVID-19 از طریق هوا منتشر می‌شود؟

· آیا می‌دانید چگونه از ماسک استفاده کنیم و آن را دور بیندازیم؟

· ویروس کرونا تا چه مدت زمانی بر روی گوشی موبایل و سطوح دیگر باقی می‌ماند؟

· چه میزان احتمال دارد به ویروس کرونا مبتلا شویم؟

این‌ها تنها نمونه‌ای از سوالات متداول پیرامون ویروس کرونا است، برای مشاهده تمامی سوالات به وبسایت استاپ کرونا مراجعه کنید.

استاپ کرونا و ویدئوهای آموزشی

پزشکان برجسته کشور جهت افزایش آگاهی و اطلاع‌رسانی در رابطه با پیشگیری و مواجهه با ویروس کرونا جدیدترین اطلاعات را تقدیم شما کرده‌اند.

محتوای ویدئویی ارائه شده از سوی استاپ کرونا، مطابق با آخرین دانسته‌های پزشکان روز است.

صفحه ویژه کادر درمانی

استاپ کرونا علاوه بر تهیه و انتشار محتوای عمومی پیرامون ویروس کرونا، نگاهی نیز به محتوای تخصصی مربوط به کادر درمان دارد. در صفحه ویژه کادر درمانی، جدیدترین مقالات اختصاصی کادر درمان همانند مراقبت خانگی برای بیماران با آلودگی کرونا ویروس جدید (کووید-19) با علائم خفیف و مدیریت نزدیکان که تمامی این مقالات توسط منابع معتبری مانند (WHO) دردسترس شما قرار گرفته است.

استاپ کرونا و صفحه آرامش ذهن

در این روزها که همه جا صحبت از شیوع ویروس کرونا و پیامدهای مرتبط با آن است، طبیعی است که آرامش گذشته کم‌رنگ‌تر شود و جای خود را به پریشانی و استرس دهد.

تیم متخصص استاپ کرونا تصمیم دارد تا با ارائه آموزش‌ها و اطلاعات معتبر، التهاب این روزها را کم‌تر کرده و آرامش از دست رفته را به شما باز گرداند.

“آرامش ذهن” بخشی از استاپ کرونا است که راهنمایی‌هایی در خصوص بهداشت روان در زمان شیوع بیماری‌ها و مهارت‌های مهار استرس برای گروه‌های مختلف سنی جامعه را آموزش می‌دهد.

در انتها شایان ذکر است که بخش‌هایی همچون پیش‌گیری از ابتلا که شامل توصیه‌های عمومی و اختصاصی لازم برای جلوگیری از شیوع کرونا و جدیدترین اخبار درمورد ویروس کرونا نیز از دیگر بخش‌های استاپ کرونا است.

آدرس وبگاه استاپ کرونا  http://stopcorona.ir/

بیایید تا با یاری یکدیگر و با آموزش نکات و رعایت بهداشت فردی و عمومی، زنجیره انتقال ویروس کرونا را متوقف کنیم.

انتهای رپرتاژ آگهی