• سه‌شنبه / ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۰۱:۰۴
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 99020200844
  • خبرنگار : 50311

استاندار خبر داد

سرمایه گذاری هلدینگ‌های بنیاد مستضعفان در کهگیلویه و بویراحمد

سرمایه گذاری هلدینگ‌های بنیاد مستضعفان در کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد از سرمایه گذاری هلدینگ های بنیاد مستضعفان باتوجه به ظرفیت های استان در سال جاری خبر داد.

"حسین کلانتری" در نشست شورای توسعه شهرستان لنده اجرای طرح توسعه اقتصادی شهرستان لنده از سوی بنیاد علوی را گامی مهم، اساسی و افق روشن برای توسعه این شهرستان دانست و گفت: مردم و مسئولان با همدلی، انسجام و هماهنگی و با استفاده از همه ظرفیت ها در راستای توسعه و آبادانی این شهرستان تلاش کنند.
وی تصریح کرد: شهرستان لنده پس از شهر قلعه گنج کرمان دومین شهر پایلوت محرومیت زدایی در کشور محسوب می شود که این بنیاد تاکنون در راستای محرومیت زدایی و توسعه آن اقدامات مهمی انجام داده است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: اما باید تلاش شود که بیش از این برای آبادانی لنده از ظرفیت ها استفاده کنیم.
کلانتری بر ضرورت همکاری همه دستگاه های اجرایی با بنیاد علوی تاکید کرد و ادامه داد: رشد و توسعه شهرستان لنده در گرو مشارکت مردم است.
"سید خدادوست موسوی" فرماندار لنده نیز در این نشست، عنوان کرد: با پیگیری های انجام شده مبلغ ۱۰ میلیارد تومان از طریق بنیاد علوی به محور لنده-دهدشت اختصاص یافت و به زودی ۵ کیلومتر از این مسیر توسط شرکت اسکان اجرایی می شود. 
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، نشست شورای توسعه شهرستان لنده به ریاست استاندار و با حضور معاون عمرانی استاندار، فرماندار شهرستان لنده و نمایندگان بنیاد علوی آخرین وضعیت توسعه شهرستان لنده، برگزار شد و اقدامات حمایتی بنیاد علوی در این شهرستان و همچنین میزان پیشرفت فیزیکی پروژه های اشتغال زا، عمرانی و تولید مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت و مقرر شد که هلدینگ های بنیاد مستضعفان برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف به ویژه عمرانی و اقتصادی به استان ورود کنند.
این هلدینگ ها در سال ۹۹ برای سرمایه گذاری در استان باتوجه به ظرفیت ها و پتانسیل های موجود استان در حوزه صنعت و معدن سرمایه گذاری خواهند کرد.
همچنین در این نشست مقرر شد کمیته محرومیت زدایی با هدف رفع محرومیت استان تشکیل و هر ۴۵ روز یکبار اعضای این کمیته با سفر به شهرستان لنده آخرین وضعیت حمایت ها و پیشرفت فیزیکی پروژه ها را ارزیابی کنند.
بنیاد علوی سازمانی وابسته به بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی است که در دی ماه ۹۷ با ورود به استان و انتخاب شهرستان لنده به عنوان دومین پایلوت محرومیت زدایی در کشور بعد از شهر قلعه گنج کرمان، کار خود را آغاز کردند.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha