• شنبه / ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۸:۴۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99013017987
  • خبرنگار : 30054

مزبار؛ دنیایی از مزه‌ها

فینگر فود مد جدید پذیرایی

فینگر فود مد جدید پذیرایی

دهه سوم قرن جدید میلادی ورود به عصر مینیمالیسم (ساده گرایی) است، مینیمالیسم مکتبی است که اساس آثار و بیان خود را بر پایه سادگی و روش‌های ساده و خالی از پیچیدگی معمول بنیان گذاشته ‌است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام مزبار، همه چیز در قالبی ساده، کوتاه، بی پیرایه و چشم نواز، طراحی دکور مینیمالیسم، مد لباس و آرایش مینیمالیسم، کتاب‌ها، فیلم‌ها، سریال‌های مینیمالیسم و غذاهای مینیمالیسم...

وقتی یک مفهوم و پیام را می‌شود در یک پست اینستاگرامی کوتاه و ساده جای داد چرا انبوهی از طعم‌های دلپسند را در یک لقمه کوچک جای ندهیم؟ جهان جذاب فینگر فودها اینگونه است. دنیایی از لذت‌ها در یک بند انگشت.

طرز تهیه فینگر فود

درست کردن فینگر فود در ظاهر کار ساده‌ای است اما مثل شعبده‌بازی؛ فوت‌وفن و ترفندهای مخصوصی می‌طلبد. قدیمی‌ترین مثال این کار، دلمه برگ مو است. هرکس نمی‌توانست آن‌ را ماهرانه بپیچد، اغلب، مادربزرگ‌های باتجربه مزه‌ها را ترکیب می‌کردند و در تعادلی جادویی آنها را در لای برگ‌های ترش انگور می‌پیچیدند. درست کردن فینگر فود هم همین گونه است. علاوه بر هنر پیچیدن و دقت فراوان، نیاز به دانستن راز تعادل مزه‌ها دارد. اینکه شما بدانید از هر ماده چه میزان در لقمه خود بپیچید. مهارت، دقت و عشق، تبدیل به شاهکار لذیذی می‌شود که شما می‌توانید با آن دورهمی، مهمانی یا جشن خود را به خاطره‌انگیزترین شب مهمانان‌تان تبدیل کنید.

فینگر فود پدیده‌ای است که خیلی سریع فضای سفره‌های ما را تغییر داد و مهم‌ترین چیزی که از خانم‌های کدبانو دور کرد، دردسر بود. فینگر فود، غذاهای فوق العاده جذاب را در سایز کوچک به ما عرضه کرد و راه بی دردسری برای یک مهمانی پیش پای ما گذاشت. حتی لذت لمس غذا با دست و عدم مزاحمت قاشق و چنگال را به ما هدیه داد.

چگونه فینگر فود داشته باشیم؟

برای دستیابی به این خوشمزه‌های کوچک دو راه وجود دارد، تمرین و آزمون‌وخطا یا سفارش آنلاین و خرید فینگر فود از استاد مزه‌های ناب، یک پیشنهاد بی‌دردسر و کاربردی. اگر شما هم زیاد اهل دورهمی‌ هستید و ترجیح می‌دهید که اندوه روزمرگی‌ها را با شادیِ با هم بودن عوض کنید، وبسایت مزبار یک پیشنهاد فوق العاده است. مزبار دردسر تهیه مواد و درست کردن فینگر فود را از سر شما برمی‌دارد و بدون دردسر و تلف کردن وقت شما را به سوی جهانی گسترده از مزه‌ها، طعم‌ها و احساس خوب می‌برد. فینگر فودها علاوه بر اینکه سفره‌ها را جذاب‌تر می‌کنند، برای هر سلیقه و هر مزاجی نیز مناسب هستند.

 فینگر فود، جذاب‌ترین پدیده خوردنی‌های عصرجدید است. لقمه‌های لذیذ که ارزش غذایی چشمگیری دارند و شکل و اندازه‌ای دلپذیر. هم به عنوان میز مزه و هم به عنوان غذای کلیدی مهمانی کاربرد دارند. عنصر کلیدی سلامتی نیز در آنها رعایت شده و به عنوان یک وعده غذایی بین‌المللی، بدمزاج‌ترین افراد را نیز راضی ‌می‌کنند.

چرا فینگر فود برای تولد مناسب است؟

برگزاری جشن تولد، شادی عمیقی است که میزبان به مهمانان هدیه می‌دهد. اما به دلیل ساختار ویژه این جشن پذیرایی آن با چالش‌هایی همراه است. سفارش فینگر فود برای تولد تا حد قابل ملاحظه‌ای این چالش را بدل به یک ضیافت شاهانه می‌کند. بخصوص اگر این جشن مربوط به کودکان شیرین باشد. کودکان در جشن تولد بیشتر مشغول تفریح و بازی هستند و پهن کردن سفره کلاسیک، آنها را از بازی باز می‌دارد. یک میز پر از فینگر فود برای کودکان در کنار اینکه انرژی آنها را تامین می‌کند، می‌تواند تجربه لذیذ و معرکه‌ای را برای یک جشن تولد رقم بزند. تجربه پذیرایی در جشن تولد افراد بزرگسال هم همیشه خوشایند بوده است.
در جشن‌های تولد، بیشتر مردم به سراغ غذاهایی می روند که سریع و آسان تهیه شوند و علاوه بر رنگ و بوی اشتها آور، خوش طعم و لذیذ هم باشند. در جشن تولد افراد از سلیقه‌های مختلف دعوت می‌شوند.

· تهیه سریع و آسان

· تنوع فراوان خوراکی‌ها با هزینه‌ای مناسب

· راضی‌کردن تمام سلیقه‌ها و مزاج‌ها

· پذیرایی و سرو آسان

· زمان بندی آزادانه سرو به خواست مهمانان

و هزاران دلیل دیگر انتخاب فینگر فود برای تولد را، به یک انتخاب استثنایی بدل می‌کند.

فینگر فود سرد

برای یک تولد مطلوب عوض نشدن طعم غذا در اثر گذشت زمان یک نکته مهم است. مزبار برای این مشکل، انبوهی از انواع فینگرفود سرد را به شما پیشنهاد می‌دهد. فینگر فود سرد مزایای جذابی دارد که شما را شگفت‌زده خواهد کرد.

غذاهای سرد، سال‌ها پیش پای خود را به جشن تولد ما باز کرده و برای خود حکومتی به راه انداخته‌اند. نمونه بارز این قصه سالاد الویه است که مشابه بسیاری غذای دیگر این روزها در قالب فینگر فود همچنان حرف بسیاری برای گفتن در تولدها دارد.

فراموش نکنید که یکی از محبوب‌ترین غذاهای جهان فینگر فود سردی به نام سوشی است. سوشی یکی از معروف‌ترین فینگر فودهای جهان است که سروکله‌اش در ضیافت‌های ایرانی پیدا شده و در اروپا و آمریکا نیز جزو 10 غذای پرطرفدار مردم است و این اهمیت فینگرفودهای سرد را نشان می‌دهد  که در کنار غول‌هایی مثل برگر و پیتزا ایستاده است.

فینگر فود سرد گزینه‌ای سالم و دلپذیر برای شماست، چرا که اغلب از سبزیجات درست شده و سلامتی شما را ضمانت می‌کند. علاوه بر سلامتی؛ انواع فینگرفود سرد می‌تواند بازی رنگ‌ها روی میز شما به راه بیاندازند. با سفارش فینگر فود سرد شما به هیچ وجه نگران تازگی میز پذیرایی خود نیستید و مهمانان هرگاه بخواهند با خوراکی‌های متنوع، لذیذ، تازه و با طراوت سروکار دارند. حتی اگر افرادی که همیشه دیر به مهمانی‌ها می‌آیند در لیست مهمانان شما باشند.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha