«جمالالدین عزیزی» با اشاره به اهمیت اقدامات انجام شده و در دستور کارشهرداری یزد در مقابله با شیوع کرونا، اظهار کرد: به منظور تکریم ارباب رجوع و برای جلب رضایت شهروندان، در این برهه و شرایط خطیر فعلی در اقدامی نوین و پیشتازانه به منظور کاهش حضور فیزیکی مراجعین، تحویل استعلامات ادارات، بانکها و دفاتر اسناد رسمی به صورت الکترونیک و غیرحضوری انجام میشود.
وی افزود: در این روش کلیه شهروندانی که از تاریخ یکم بهمن ماه ۹۸ نسبت به دریافت گواهی پایان کار و یا مفاصا حساب نقل و انتقال از شهرداری اقدام نموده باشند و ملک آنان دیونی نسبت به شهرداری نداشته باشد، تا مادامیکه اعلام میدارند نسبت به آخرین گواهی دریافتی خود تغییراتی نداشتهاند (خود اظهاری)، شهرداری یزد مؤظف است نسبت به صدور پاسخ استعلام به صورت غیر حضوری و آنی اقدام نماید.
شهرداری یزد گفت: همچنین شهروندانی که از تاریخ یکم مرداد ماه ۹۲ به بعد هر نوع گواهی از شهرداری دریافت کرده باشند، پس از ثبت درخواست در سامانه و بررسی های لازم، پاسخ استعلام به صورت غیر حضوری صادر می شود که در آن ضمن اعلام آخرین طرح و کاربری جدول آخرین وضعیت ساختمانی پلاک را ارائه و گواهی مینماید.
عزیزی در ادامه با بیان اینکه شهرداری مسئولیت مندرجات پاسخ استعلاماتی را که با شماره امضاء مجاز الکترونیکی در وب سایت شهرسازی به نشانی http://esup.yazd.ir فراهم آمده تضمین میکند، تصریح کرد: کلیه استعلامات الکترونیک شهرداری دارای شماره امضاء مجاز الکترونیکی بوده و امکان مشاهده اصل استعلام از طریق «سامانه ایساپ» شهرداری یزد وجود دارد.
به گزارش ایسنا و به نقل از شهرداری یزد،وی در پایان آمادگی شهرداری یزد را برای آموزش کارکنان و پرسنل ادارات و بانکها به منظور آشنایی با امکانات وب سایت و نحوه بهره برداری از آن اعلام و خاطرنشان کرد: مطابق برنامه مصوب، با پایدارشدن روند صدور پاسخ استعلامات الکترونیک، روند جاری نحوه صدور پاسخ استعلامات در شهرداری متوقف و صرفاً از طریق سامانه ایساپ صادر انجام میشود.
انتهای پیام
نظرات