• چهارشنبه / ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۶:۱۷
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 99012716246
  • منبع : نمایندگی سمنان

معاونت توسعه مدیریت و منابع از حوزه های تاثیرگزار استانداری است

معاونت توسعه مدیریت و منابع از حوزه های  تاثیرگزار استانداری است

ایسنا/سمنان سرپرست جدید معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان گفت: حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری، از حوزه های مهم و تاثیرگزار است.

منوچهر فخری، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان در اولین جلسه هماهنگی مدیران زیر مجموعه این حوزه گفت:حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع، از حوزه های مهم و تاثیرگزار استانداری است و نیاز است تا برای پیشبرد همه جانبه و مطلوب امور، این حوزه همچنان قوی و پای کار به حرکت رو به جلو خود ادامه دهد.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان با بیان اینکه به جهت رفع مسائل و مشکلات احتمالی و برای اینکه موارد و مسائل با تاخیر روبرو نشود، با عنایت به دستوراستاندار سمنان ، در حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری به ارائه خدمت خواهیم پرداخت، افزود: بنده معتقدم این حوزه، دارای نیروهای کاردان و متخصصی است که روال امور تاکنون به صورت مطلوب در حال انجام بوده است.

فخری خاطر نشان کرد: انشالله این رویه و روند به صورت مطلوب همچون ‌گذشته ادامه خواهد داشت تا با تاخیری در پیشبرد امور این حوزه مواجه نشویم.

وی ادامه داد: حوزه توسعه مدیریت و منابع استانداری و زیر مجموعه های آن، حوزه حساسی است که تلاش خوب و مضاعفی نیاز دارد تا بتوان موارد و مباحث را با رویه مطلوب به پیش ببرد.

معاون استاندار سمنان تاکید کرد: با توجه به شیوع کرونا و موارد و مباحث مرتبط با این موضوع، برنامه ریزی خوب و دقیق برای تقویت بستر ویدئو کنفرانس و برگزاری بهتر و مطلوب تر جلسات در این قالب به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.

فخری، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان در پایان اظهار داشت: مجموعه اقدامات و امورات انجام گرفته در این حوزه باید به گونه ای باشد که همواره رضایتمندی مجموعه کارکنان تحت مجموعه استانداری را به همراه داشته باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha