• چهارشنبه / ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۴:۱۴
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 99012716106

شهردار شیراز:

تولیدکنندگان وسایل بهداشتی حلقه‌ای از زنجیره مبارزه با کروناویروس هستند

تولیدکنندگان وسایل بهداشتی حلقه‌ای از زنجیره مبارزه با کروناویروس هستند

ایسنا/فارس شهردار شیراز گفت: تولیدکنندگان ماسک و وسایل بهداشتی یکی از حلقه‌های مهم زنجیره دفاع در مقابل شیوع ویروس کرونا هستند و باید قدردان آنان بود.

حیدر اسکندرپور چهارشنبه ۲۷ فروردین در بازدید از مرکز تولید ماسک جهادی دانشگاه صنعتی شیراز گفت: بخشی از تولید ماسک این مرکز به صورت روزانه در اختیار حدود سه هزار نفر از پاکبانان به عنوان آسیب پذیر ترین قشر همکاران ما در مجموعه شهرداری گذاشته می‌شود تا ایمنی و سلامت این گروه که به صورت شبانه روزی زحمت می‌کشند، تامین شود.

او اضافه کرد: بخش دیگری از محصولات مراقبتی و بهداشتی این مرکز در اختیار مجموعه درمان که این روزها ایثارگران در بخش دفاع از جان مردم هستند، قرار می‌گیرد.

شهردار شیراز با مقایسه دوران جنگ تحمیلی با دوران شیوع ویروس کرونا گفت: همانگونه که در زمان جنگ رزمندگان و جانبازان با دادن جان از خود گذشتگی کردند، امروز هم در بخش درمان پزشکان، پرستاران و کادر درمانی از جان خود برای دفاع از مردم می‌گذرند و تمام مردم ایران قدردان زحمات آنها هستند.

اسکندرپور خطاب به شاغلین در کارگاه جهادی تولید ماسک دانشگاه صنعتی شیراز گفت: شما کار بسیار بزرگی را انجام می‌دهید و حضور تمام اقشار جامعه در کنار یکدیگر هنگام وقوع مشکلات چه زمانی که مرزهای جغرافیای مورد حمله قرار بگیرد یا هنگام شیوع ویروس، بسیار ارزشمند است.

شهردار شیراز خاطرنشان کرد: امیدوارم نعمت سلامتی در سال جدید به همه ما برسد و جشن رهایی از این ویروس و سلامتی را در تمام جهان برپا کنیم‌.

به گزارش ایسنا، در این بازدید دکتر محمدمهدی علویان مهر، رییس دانشگاه صنعتی شیراز نیز به تشریح قسمت‌های مختلف کارگاه تولید ماسک همچون دستگاه اتوکلاو پرداخت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha