• دوشنبه / ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۱:۳۹
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 99011105352

معاون شهردار زاهدان:

سلامت شهروندان یکی از مهمترین وظایف شهرداری است

سلامت شهروندان یکی از مهمترین وظایف شهرداری است

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون خدمات شهر شهرداری زاهدان گفت: از آنجائیکه سلامت شهری و شهروندان یکی از مهمترین وظایف شهرداری و از اهمیت بسزایی برخوردار است، می‌بایست در راستای این طرح از هر گونه تجمع در سطح شهر ممانعت شود تا از گسترش شیوع این اپیدمی جلوگیری بعمل آید.

محمد امیر براهویی در نشست ستاد مبارزه با کرونا شهرداری بر ضرورت طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و نقش آن در پیشگیری از شیوع بیماری کرونا گفت: این طرح یک ضرورت اساسی جهت مقابله و پیشگیری از این اپیدمی و با هدف پرهیز از تجمعات، حذف ترددهای غیر ضروری، کاهش تماس‌ها در سطح شهر و قطع زنجیره‌ی انتقال بیماری کرونا می‌باشد.

وی ادامه داد: می‌طلبد در راستای این طرح مدیران مناطق پنجگانه و سازمان پسماند شهرداری نظارت جدی‌تر نسبت به جمع‌آوری روزانه پسماندهای شهری و همچنین گزارش‌ فعالیت‌های خود را به حوزه معاونت ارسال نمایند.

معاون خدمات شهر شهرداری زاهدان اذعان داشت: تعطیلی کلیه مراکز خرید و فروش، عدم تفکیک پسماندهای خشک و بازیافتی، جمع آوری و متفرق نمودن زباله‌گردها، جلوگیری از تجمعات در آرامستان‌ها براساس پروتکل وزارت بهداشت، مسدود نمودن تفرجگاه‌ها و بوستان‌ها و ممانعت از تجمعات در این مکان‌ها را جزو مهمترین اقدامات اساسی این حوزه، در مقابله و مبارزه با کرونا دانست.

وی افزود: طرح فاصله‌گذاری اجتماعی از ۸ فروردین ماه آغاز و تا بیستم ماه جاری، جهت تقویت فاصله اجتماعی و پیشگیری از انتشار این بیماری در سطح شهر اجرا و در صورت ضرورت ادامه آن توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا تصمیم گیری خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha