• شنبه / ۹ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۳:۵۵
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 99010904286
  • منبع : نمایندگی همدان

در روز طبیعت؛

ورودی روستاهای بخش مرکزی اسدآباد مسدود می‌شود

ورودی روستاهای بخش مرکزی اسدآباد مسدود می‌شود

ایسنا/همدان بخشدار مرکزی اسدآباد از مسدود شدن ورودی روستاهای بخش مرکزی در روز طبیعت خبر داد و گفت: با در پیش بودن روز سیزده بدر دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای بخش، موظف به مسدود کردن ورودی روستاهای خود بوده و در صورت نیازی می توانند از نیروهای انتظامی منطقه خود نیز کمک بگیرند.

سلیمان نظری دوست در ستاد پیشگیری و مبارزه با کروناویروس بخش مرکزی اسدآباد، اظهار کرد: در حال حاضر تمام مسیرهای اصلی و فرعی به شهرستان اسدآباد مانند سه راهی چشمه قنداب، شآن آباد به سمت اسدآباد،ورودی های اصلی فرعی دره خرم رود، سیاه گله به سوتپه، ورودی به دربند بوجین، ورودی کتیبه آقاجانبلاغی، ورودی سد نعمت آباد، محور اصلی جاده داشبلاغ مسیر قاسم آباد و خنداب، جاده ویرایی به سمت تویسرکان، مسیر جاده ترخین آباد و ملحمدره و مسیرهای منتهی به امامزاده های شهرستان اسدآباد تا اطلاع ثانوی مسدود و عبور و مرور در این موارد کاملاً ممنوع است.

وی با تأکید بر اطلاع رسانی مسدود بودن محورهای مذکور تا اطلاع ثانوی توسط دهیاران به اهالی روستاها به عنوان مدیران بحران در روستاها تصریح کرد: مدیریت کردن و جلوگیری از خروج خانواده ها در روز سیزده بدر بسیار مهم بوده و با در خانه بمانیم یا با راه اندازی پویش «سیزده در خانه» لازم است دهیاران اهالی را به پیوستن به پویش ترغیب کنند.

نظری دوست با بیان اینکه دهیاران و بهورزان خانه های بهداشت در زمینه غربالگری کامل خانوارهای روستاها و شناسایی افراد مشکوک اقدام کنند، خاطرنشان کرد: کلیه فعالیت ها، عملیات سمپاشی و گندزدایی اماکن عمومی روستاها تنها  باید تحت نظر اعضای متشکل تیم ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا انجام گیرد.

وی با بیان اینکه اعضای تیم ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا در هر روستا موظف به رصد و شناسایی ورود و خروج افراد یا خودروها به روستاها بوده و اقدامات پیشگیرانه و هشدارهای لازم را باید به افراد دهند، یادآور شد: در روستاها تمام مغازه ها، برگزاری مراسمات شادی و ترحیم، انجام مسابقات ورزشی تعطیل و همچنین تجمع افراد بالای10 نفر در هر مکان و تحت هر شرایطی تا اطلاع ثانوی ممنوع کاملاً ممنوع است.

نظری دوست خاطرنشان کرد:دهیاران و اعضای متشکل تیم ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا در هر روستا، به عنوان سفیران سلامت و حافظان امنیت روحی و روانی اهالی بوده و باید نهایت تلاش و کوشش خود را برای پیشگیری و مبارزه با کرونا رابه عمل آورند و موظف هستند با  تشکیل دو جلسه در هر هفته مستندات خود را به صورت کتبی و تصویری به بخشداری مرکزی شهرستان اسدآباد ارسال کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha