• سه‌شنبه / ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۶:۴۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98122721079
  • خبرنگار : 30054

قطار تنها گزینه برای سفر است!

قطار تنها گزینه برای سفر است!

در هنگام رزرو بلیط قطار می‌توانید گزینه دربست کردن کوپه را بزنید و با خیالی راحت فضایی دل‌نشین را برای همراهانتان در سفر فراهم کنید. سفر با قطار از همه لحاظ بهتر از سایر وسایل نقلیه است. یکی از خصوصیات ویژه سفر با قطار حفظ حریم خصوصی به‌وسیله دربست کردن کوپه است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام تیک بان، سفر با این وسیله نقلیه دوست‌داشتنی و ایمن علاوه بر حفظ حریم شخصی ویژگی‌های منحصربه‌فرد دیگری را دارا است. اگر این دلایل را نمی‌دانید، بلیط قطار خود را نخرید. ما در این مطلب به شما مزایای سفر با قطار را بیان خواهیم کرد.  مطالعه این مطلب باعث می‌شود، با آغوشی باز بلیط قطار خود را تهیه کنید. اگر مایلید تا این اطلاعات را کسب کنید، با ما در این مطلب همراه باشید.

قطار بهترین گزینه برای دوری از کرونا

قطار یکی از بهترین گزینه‌ها برای سفر در این بازه زمانی است. کل کشور و اکثر کشورهای دنیا درگیر کرونا ویروس هستند. مردم باید از رفتن به سفرهای غیرضروری دست بکشند. در سفر با قطار به‌راحتی می‌توانید دست‌های خود را بشویید و در تخت‌های مخصوص به خود به سفر بپردازید.

امنیت

اولین و مهم‌ترین گزینه برای انتخاب قطار، امنیت آن است. قطار تنها وسیله نقلیه‌ای است که توانسته خود را به‌عنوان ایمن‌ترین وسیله نقلیه در جهان به دنیا بشناساند. در سفر با قطار دیگر از حوادث جاده‌ای و هوایی خبری نیست. با خیالی آسوده و بدون نگرانی به سفر خود بپردازید.

 ثبات در قیمت بلیط قطار

عوامل بسیار زیادی بر قیمت بلیط هواپیما و  اتوبوس تأثیرگذار خواهند بود. همین عوامل باعث نوسان قیمت در بلیط این دو وسیله نقلیه می‌شود. مسافرانی که در پی بلیطی ارزان و باقیمت ثابت هستند، نمی‌توانند از بلیط اتوبوس و  هواپیما استفاده نمایند. قیمت بلیط قطار ثابت است و باعث می‌شود تا برنامه‌ریزی‌های مالی سفر به‌طور دقیق اجرایی شود.

میزان بار دلخواه

در سفر با اتوبوس و هواپیما شرایط میزان بار دلخواه وجود ندارد. مسافر در سفرهای هوایی با توجه به نوع پرواز باید میزان اندکی از بار خود را حمل نماید. درصورتی‌که بار، بیش‌ از اندازه تعیین‌ شده باشد، مسافر جریمه خواهد شد. در سفر با قطار محدودیت بار وجود ندارد. مسافران هرچقدر که بخواهند، بار با خود به همراه خواهند داشت. لازم به ذکر است، حجم بار باید به نحوی باشد که سایر مسافران را اذیت نکند. در صورت حجیم و سنگین بودن بار، آن را به قسمت بار قطار تحویل دهید و در پایان آن را پس بگیرید.

دوستدار محیط‌زیست

قطار دوستدار محیط‌ زیست است. یکی از مشکلاتی که بسیاری از مردم ایران در روزهای اخیر با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند، آلودگی هوا است. قطارها به نسبت هواپیما، اتوبوس و خودرو شخصی آسیب کمتری را به محیط‌ زیست وارد می‌کنند. با خرید بلیط قطار برای سفر به آیندگان خود هوای پاک را هدیه دهید. برای اطلاعات بیشتر دراین‌باره به مطلب چرا سفر با قطار سازگار با  محیط‌ زیست است؟ مراجعه کنید.

دسترسی آسان و کم‌هزینه

دسترسی آسان و مقرون‌به‌صرفه به ایستگاه‌های قطار ازجمله ویژگی‌هایی است که نمی‌توان به‌سادگی از آن عبور کرد. ایستگاه‌های راه‌آهن معمولاً در دسترسترین و خلوتترین جای شهر بنا می‌شوند. به همین جهت مسافرانی که برای سفر به این مرکز مراجعه می‌کنند، هزینه و وقت کمتری را صرف می‌نمایند.

بدون معطلی سفر کنید

سفر با هواپیما همیشه با اتلاف وقت همراه است. تصور کنید برای سفر با هواپیما باید ۹۰ دقیقه قبل از پرواز در فرودگاه حضور داشته باشید و برای مراقبت از گیت‌های امنیتی رد شوید. چه حسی به شما دست خواهد داد؟ از لذت سفر شما به چه میزان کم خواهد شد؟ سفر با قطار، اتلاف وقت را با خود به همراه ندارد. با در دست داشتن بلیط خود می‌توانید به‌محض رسیدن قطار، سوار آن شوید و به سفر خود بپردازید.

از مسیر لذت ببرید

لذت بردن از مسیرهای پیش رو یکی از وجوه سفر است که مسافران آن را نادیده می‌گیرند. با رزرو بلیط قطار می‌توانید از  مسیرهای کویری، جنگلی، ساحلی و کوهستانی عبور کنید. مسیرهای ریلی ایران به‌گونه‌ای است که بیشتر از نقاط بکر و طبیعی عبور کرده و مسافران را در مرکز شهرها پیاده می‌کند.  اگر مایلید تا اطلاعات بیشتری از مزایای سفر با قطار را کسب کنید، به سایت تیک بان مراجعه کنید. با انتخاب سایت تیک بان بلیط قطار خود را در کسری از ثانیه تهیه نمایید.

سایت تیک بان علاوه بر بلیط قطار، بلیط هواپیما و بلیط اتوبوس را ارائه می‌دهد. این سایت تمامی مسیرهای ریلی موجود در کشور را تحت پوشش قرار می‌دهد. برای خرید بلیط قطار از سایت تیک بان کافی است https://tikban.com را در گوگل جستجو کنید و با گذراندن چند مرحله ساده بلیط قطار خود را خریداری کنید. سایت تیک بان، علی‌بابا، مستر بلیط و قاصدک جزو معتبرترین سایت‌های ارائه‌کننده بلیط قطار هستند.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha