• شنبه / ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ / ۲۲:۴۲
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 98122418634
  • خبرنگار : 50339

تانکرهای حامل سوخت قاچاق در خاش توقیف شوند

تانکرهای حامل سوخت قاچاق در خاش توقیف شوند

ایسنا/سیستان و بلوچستان رئیس شورای اسلامی روستای شوگه از توابع بخش مرکزی خاش سیستان و بلوچستان گفت: تانکرهای حامل سوخت قاچاق که از کرمان و شهرهای استان به مقصد خاش در حرکت هستند بایستی در جهت کمک به سلامت مردم توقیف شوند.

محمدامین میربلوچزهی در گفت و گو با ایسنا بیان کرد: این تانکرهای سوخت قاچاق از مسیر کرمان و زاهدان و چاه احمد و گوهرکوه به سمت روستای شوگه و سپس مرز سراوان در حرکت هستند.

وی افزود: با توجه به اینکه این تانکرهای حامل سوخت قاچاق حوالی ساعت 21 شب تا 5 بامداد به صورت چراغ خاموش در حرکت هستند، به نوعی جان و مال مردم را تهدید می کنند که ضرورت دارد، نیروی انتظامی این تانکرها را توقیف و با متخلفان به شدت برخورد کند.

میربلوچزهی ادامه داد: رانندگان این خودروهای سنگین حامل سوخت قاچاق شب هنگام به صورت چراغ خاموش در داخل این روستا در حرکت هستند که تردد و عبور آنها جان و مال مردم و خسارت وارد شدن به واحد های مسکونی مردم را به شدت تهدید می کند.

رئیس شورای شوگه همچنین از فرماندار، بخشدار مرکزی و مسئولان اداره برق و آب و نیروهای انتظامی و امنیتی خاش خواست که به حفظ سلامتی و جان و مال مردم بیشتر اهمیت دهند و با تامین روشنایی شب و توسعه شبکه برق و اجرای شبکه آب روستایی از حضور و تردد پر خطر تانکرهای حامل سوخت قاچاق پیشگیری کنند.

میربلوچزهی اظهار داشت: در شرایط دشوار و حساس کرونایی خاش و شهرهای سیستان و بلوچستان می طلبد با رانندگان و مالکان خودروهای حامل سوخت و قاچاق انسان برخورد شود.

وی اهمیت و ضرورت اجرای طرحهای هادی روستایی و مسدود کردن مسیرهای دسترسی خودروها را در جهت جلوگیری از تردد و عبور و مرور قاچاقچیان سوخت و انسان و مقابله قاطعانه با ارازل و اوباش را خواستار شد و تاکید کرد: برخی از ارازل و اوباش از خاش و ایرانشهر هر از گاهی در منطقه اقدام به ایجاد رعب و وحشت برای کودکان و بانوان می کنند که در این راستا ورود پیدا کردن فرماندار و دادستان و نیروهای امنیتی و انتظامی به موضوع را به صورت جدی و قاطعانه خواهان هستیم.

میربلوچزهی گفت: هر از گاهی با حضور این ارازل و اوباش احساسات خیلی از جوانان منطقه بر انگیخته می شود که بارها و بارها با دخالت های علما و بزرگان منطقه از اقدامات خودسرانه جوانان جلوگیری شده، بنابراین به بزرگان طوائف توصیه می کنیم جلوی حرکات شرورانه مخلان امنیت و بر هم زنندگان آرامش مردمی را بگیرند تا از وقوع اختلافات قومی و خسارت وارد شدن به مردم بیگناه پیشگیری شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha