• چهارشنبه / ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۵:۰۱
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98122116481
  • خبرنگار : 30054

ساخت غرفه نمایشگاهی راهی برای جذب مخاطبان شما

ساخت غرفه نمایشگاهی راهی برای جذب مخاطبان شما

ساخت غرفه‌ یکی از جدیدترین و البته محبوب‌ترین صنعت‌هایی است که در چند دهه اخیر مورد توجه حوزه‌های مختلف کاری قرارگرفته، شرکت کبیرسازان وظیفه خود می‌داند که در جذب مخاطبان و مشتریان همراه شما باشد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام شرکت پیشرو کبیرسازان کارسان، ازاین‌رو افراد ماهر و خلاقی در حوزه غرفه سازی با بهره‌گیری از دانش روز دنیا و با استفاده از تجربیات و خلاقیت خود سعی در گسترش این حوزه در بین جوامع و حوزه‌های متفاوت کاری دارند. هدف شرکت کبیرسازان که در صنعت ساخت غرفه مشغول فعالیت و ارائه طرح‌های خلاقانه و جدید می‌باشد نیز این است که با در نظر گرفتن اهداف و سلایق و جذب افراد متفاوت گامی مثبت هم در جهت رشد و رونق کسب‌وکارهای متفاوت برداشته و هم صنعت غرفه سازی را به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین و پراستفاده‌ترین مشاغل برای رشد و رونق حوزه‌های مختلف معرفی کرده و توسعه دهد.

غرفه سازی از ارکان اصلی و تأثیرگذار در جلب نظر و اعتماد مشتریان و کاربران است.

تأثیر فعالیت‌های نمایشگاهی بر تبلیغات کسب‌وکار

اکنون‌ که از رشد و فراگیر بودن کسب‌وکارهای مختلف در حوزه متفاوت اطلاع داریم، لازم می‌دانم که بگویم: فقط ساخت و ایجاد غرفه در نمایشگاه مهم نیست. مهم چیدمان، نحوه معرفی و ایجاد فضایی جذاب و زیبا برای کاربرانی است که پس از دیدن فضای غرفه شما زمان خود را در کنار شما سپری کرده و ترجیح دهند تا با کار و خدمات و محصولات شما از نزدیک آشنا شوند. ساخت غرفه در نمایشگاه این امکان را به مشتری و بازدیدکنندگان می‌دهد که به‌صورت مستقیم محصولات را دیده، لمس و حتی امتحان کنند.

همان‌طور که مطلع هستید، برای جلب نظر و اعتماد مشتریان و مخاطبان، به حضور در فضای فیزیکی و در ارتباط مستقیم و رودررو نیاز است تا پاسخگوی نیاز، سؤالات و ابهامات مشتریان و معرف محصولات باشید.

به همین دلیل طراحی، تولید و ساخت غرفه باید متناسب با حوزه کاری شما، همراه با استفاده و پیاده‌سازی المان‌هایی زیبا و جذاب باشد و در طراحی غرفه نباید از آن غافل شد.

ساخت غرفه نمایشگاهی

اهمیت غرفه سازی در تبدیل بازدیدکننده به مشتری

هدف از غرفه سازی معرفی محصولات و خدمات و در نهایت افزایش فروش و کسب درآمد بیشتر است. درواقع ساخت غرفه‌ یک فرصت و زمان ویژه برای جذب مشتریان جدیدی است که تاکنون از شما خرید نداشته‌اند یا به هر دلیل برند و کسب‌وکار شما را نمی‌شناختند.

زمانی که غرفه‌ها در نمایشگاه به‌اندازه مطلوب بازدیدکنندگان را جذب کند، راهی است که باعث می‌شود تا بازدیدکنندگان محصولات و خدمات یکدیگر را مشاهده و با محصولات دیگر مقایسه کنند و با فروشنده یا صاحب کسب‌وکار مستقیما تعامل و گفتگو داشته باشند.

برای افزایش بازدهی و زمان ماندن بازدیدکننده در غرفه، ایجاد فضایی زیبا، مناسب و نسبتا راحت و حتی استفاده و چیدمان با مبل یا صندلی لازم به نظر می‌رسد. تجربه افراد و نیروهای فعال شرکت کبیر سازان (https://kabirkarsan.com) ثابت کرده قرار دادن و استفاده از مبل در غرفه در مقایسه با غرفه‌هایی که فضای مناسبی را برای بازدیدکننده فراهم می‌کنند، باعث افزایش رضایت بازدیدکنندگان و تبدیل آن‌ها به مشتری خواهد شد.

اهمیت غرفه سازی

حضور در غرفه نمایشگاه و تبلیغات مستقیم

استفاده از تبلیغات مستقیم و حتی غیرمستقیم از بدیهی‌ترین روش‌هایی است که کسب‌وکارها در هر حوزه‌ای آن را بارها امتحان می‌کنند.

گمان نکنید تبلیغات صرفاً برای شرکت، موسسه‌ها و کسب‌وکارهایی است که تازه تأسیس هستند و صرفاً برای شناخته شدن برند و نام تجاری خود اقدام به تبلیغات می‌کنند، بلکه بسیاری از کسب‌وکارهای بزرگ و مطرح در سطح کشور به‌منظور افزایش درآمد و فروش محصولات یا معرفی خدمات جدید شرکت یا برند خود، هنوز هم تبلیغات و حضور در کنار عموم افراد در نمایشگاه را به تبلیغات آنلاین که امکان تبدیل‌شدن بازدیدکننده و کاربر به مشتری کمتر است، ترجیح می‌دهند.

رقابتی سالم و مطمئن به‌وسیله ساخت غرفه

نمایشگاه‌های زیادی در سطح کشور برپا شده‌اند که همه کسب‌وکارها صنعت و محصولات و خدمات مشابه با یکدیگر دارند. اینجا بحث رقابت در میان است نه برتری و از صحنه حذف کردن رقبای کسب‌وکار.

برای مثال در نمایشگاه‌های صنایع‌دستی کشور، بسیاری از شهرها و روستاها از مناطق مختلف کشور اقدام به ساخت غرفه می‌کنند و در کنار یکدیگر به معرفی محصولات و صنایع‌دستی شهر خود می‌پردازند، نکته‌ای که باعث جذب افراد به غرفه شما می‌شود، صرفاً استفاده از فضایی متناسب با فعالیت شما، استفاده از رنگ‌های مناسب و چشم‌نواز، ایجاد فضایی دل‌نشین و زیبا برای بازدیدکننده و استفاده از آرم و لوگوی مناسب و منحصربه‌فرد است که این عوامل می‌تواند در جذب بازدیدکنندگان تأثیرگذار باشد.

کبیرسازان

بازدیدکنندگان غرفه‌ی خود را دست‌کم نگیرید

فراموش نکنید افرادی که در نمایشگاه‌ها حضور می‌یابند در مقایسه با افرادی که به‌صورت مجازی و از طریق فضای سایت محصولات و خدمات را لمس می‌کنند و می‌بینند، هم اطلاعات دقیق‌تر و جامع‌تری دارند و هم با هدف دیدن و استفاده از محصولات و خدمات شما حاضر به حضور یافتن در نمایشگاه و بازدید شده‌اند، پس شایسته نیست که از طراحی‌های تکراری و خسته‌کننده گذشته استفاده کنید، شرکت کبیرسازان با ارائه مشاوره در زمینهٔ چگونگی ایجاد فضا و تولید غرفه‌ای متناسب با کسب‌وکار شما آماده ارائه خدمات با استفاده از روش‌های نوین ساخت غرفه است.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha