• چهارشنبه / ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۳:۴۱
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98122116366
  • خبرنگار : 30054

با زیباترین و شگفت‌انگیزترین سفرهای قطار در جهان بیشتر آشنا شوید

با زیباترین و شگفت‌انگیزترین سفرهای قطار در جهان بیشتر آشنا شوید

سفر با قطار جادوی بی‌نظیری با خود به همراه دارد. بله درست است، سفر با قطار مسافرتی جادویی است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام تیک بان، بعضی‌اوقات جادو در داخل قطار رخ می‌دهد. شما می‌توانید با افراد مختلف آشنا شوید و در قالب یک دوست به سفر بپردازید. روی ریل‌های سریع و جادویی بخوابید و به کارهای خود رسیدگی کنید.  اما در برخی مواقع جادو در بیرون سفر با قطار اتفاق می‌افتد. جادویی که قطار از آن عبور می‌کند. جادویی به نام منظره‌های بی‌نظیر و رنگارنگ، جادویی به نام یک ماجراجویی، یک تجربه، بینش به قلب یک ملت.

قطار جادویی است که تمامی این ویژگی‌ها را در سفر به ما هدیه می‌دهد. در این مطلب با تیک بان همراه باشید تا با جادوی قطار بیشتر آشنا شوید.

مسیر دیدنی بین شهر هوشی مین و هانوی ویتنام

برخی از مسیرهای راه‌آهن دنیا پر از آثار تاریخی بی‌نظیر هستند. مسیر دیدنی بین شهر هوشی مین و هانوی ویتنام در کنار بناهای تاریخی با عبور از ساحلی زیبا و رویایی شوق و شعف را در دل هر بیننده‌ای می‌اندازد. قطار این مسیر تمامی معیارهای ذهنی افراد در زمینهٔ شگفتی‌های طبیعت را به واقعیت تبدیل خواهد کرد.

قطار Zephyr کالیفرنیا

این قطار روزانه سفر خود را از شیکاگو شروع کرده و در سان‌فرانسیسکو به پایان می‌رساند. برای مشاهده از شکوه و مناظر رویایی قاره آمریکای شمالی، قطار Zephyr کالیفرنیا اولین و بهترین گزینه است. هیچ وسیله نقلیه‌ای نمی‌تواند برای ارائه زیبایی‌های آمریکا شمالی با این قطار مقایسه شود. سفر با قطار Zephyr کالیفرنیا  سه‌روزه است و از چمن‌ها، بیابان‌ها، کوه‌های راکی ​​و سیرا نوادا عبور می‌کند تا به سان‌فرانسیسکو برسد.

قطاری در دل سیبری

سوالی وجود دارد که حتی آنوراکس های راه‌آهن سرسخت را نیز آشفته می‌کند. کدام خط بیش از ۲۵۰۰ مایل (۴۳۲۰ کیلومتر) بیابان سیبری را طی می‌کند؟ این خط ریلی سکونت‌های مختلفی را به هم وصل کرده است و موجب آبادانی مسیرهای گوناگونی شده است. به‌قدری این مسیر زیباست که تعریف آن و ارائه کلمات برایش بسیار سخت است. این خط ریلی دل سیبری را می‌شکافد و زیبایی‌های این منظره را نثار دیدگان مسافران می‌کند. قیمت بلیط قطار در این مسیر بالاتر از مسیرهای دیگر است؛ اما برای شکافتن دل سیبری ارزش هزینه کردن دارد.

راه‌آهن دریاچه تیتیکاکا پرو

خط راه‌آهن دریاچه تیتیکاکا پرو از Puno مسیر خود را شروع می‌کند و در کوزکو به پایان می‌رساند. این قطار از دریاچه بسیار زیبای تیتیکاکا عبور می‌کند و با ضرب و شتم آب‌های این دریاچه به کوه‌های پوشیده از برف می‌رسد و عظمت دره‌های آندس را به هم می‌ریزد. در انتهای مسیر پایانی به دشت‌های حیران کشور پرو می‌رسد.

قطار Z۲۱  چین

قطار Z۲۱  از بیجینگ سفر خود را آغاز می‌کند و در لهاسا به پایان می‌رساند. قطار Z۲۱ با پیوند دادن معماری آینده‌نگر و شگفتی‌های امپراتوری Bĕijīng با صومعه‌های رویایی و کاخ‌های Lhasa، مسافران خود را از چراغ‌های نئونی شهری چین به سرزمینی دورافتاده از راهبان غارت‌شده با مگنتا منتقل می‌کند. با حرکت به سمت غرب، قطار به بام جهان نزدیک می‌شود و به کوه‌های پوشیده از برف و آسمان‌های آبی بی‌حدومرز صعود می‌کند.

از این نوع مسیرها در دنیا بسیارند. برای شناخت مسیرهای عجیب‌وغریب دنیا می‌توانید به مجله سایت تیک بان مراجعه کنید. سایت تیک بان یکی از معتبرترین سایت‌های ارائه‌کننده بلیط قطار می باشد. این سایت همراه با بلیط قطار، بلیط هواپیما و بلیط اتوبوس را نیز پشتیبانی می‌نماید.

قطار Bergensbanen نروژ

قطار Bergensbanen نروژ از اسلو حرکت خود را آغاز می‌کند و در برگن به پایان می‌رساند. این قطار یکی از شگفتی‌های قرن نوزدهم را در برمی‌گیرد. با قطار Bergensbanen  حیرت‌انگیز نروژ کمتر کسی آشنا است. این قطار با عبور از رودخانه‌ها، گذر از کنار کوه و طبیعت بی‌نظیر نوروز شگفتی تمامی توریست‌ها و گردشگران را برانگیخته است. قطار از شاخ و برگ‌های سبز درختان و طغیان کوهستانی صخره‌ای عبور می‌کند.

قطار TranzAlpine نیوزیلند

قطار TranzAlpine نیوزلند از کریستچرچ سفر خود را آغاز می‌کند و در گریموت به پایان می‌رساند. این سفر به‌عنوان یکی از بهترین و دیدنی‌ترین قطارهای یک‌روزه در جهان شناخته می‌شود. قبل از اینکه در امتداد دشت‌های کانتربری بروید باید با سرعت بسیار زیاد از میان کوه‌های پوشیده از برف کوه‌های آلپ جنوبی صعود کنید و سپس از یک تونل هیجان به پایین بروید تا در میان دریاچه‌ها، جریان‌ها و جنگل‌های بارانی ساحل غربی جزیره جنوبی ظاهر شوید.

اگر مایل هستید درباره قطارهای عجیب‌وغریب دنیا نیز اطلاعات جالبی کسب کنید می‌توانید به مطلب شیطانی‌ترین مسیر قطار در دنیا مراجعه کنید. در این متن با عجیب‌ترین مسیر ریلی جهان آشنا خواهید شد. شما می‌توانید خرید بلیط قطار خود در داخل کشور را از سایت خرید بلیط قطار تیک بان انجام دهید. سایت تیک بان، علی بابا، قاصدک و مستر بلیط معتبرترین سایت‌های ارائه‌کننده بلیط قطار هستند. برای خرید بلیط قطار از این سایت کافی است کلمه تیک بان یا عبارت tikban.com را جستجو کنید. خرید بلیط قطارخود را با تیک بان تیک بزنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha