• چهارشنبه / ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ / ۰۸:۳۸
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 98122115915
  • منبع : نمایندگی آذربایجان غربی

10 قلیانسرا و باشگاه ورزشی در ماکو پلمب شد

10 قلیانسرا و باشگاه ورزشی در ماکو پلمب شد

ایسنا/آذربایجان غربی فرماندار و رئیس شورای هماهنگی، پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا ماکو از پلمب ۱۰ واحد متخلف در شهرستان خبرداد.

حسین عباسی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: مراکزی که اصول بهداشتی را رعایت نکنند قطعا برخورد و پلمب خواهد شد که تاکنون ۱۰ واحد متخلف از جمله قلیان سراها و باشگاههای خصوصی پلمپ شده اند.

فرماندار ماکو با اشاره به اینکه خوشبختانه تاکنون هیچ مورد مثبتی از ویروس کرونا ویروس در سطح شهرستان گزارش نشده است، اظهار کرد: رئیس شورای هماهنگی، پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا ماکو تاکید کرد: برابر اعلام شبکه بهداشت و درمان نتایج نمونه های ۱۳ مورد مشکوک آلوده به ویروس کرونا در شهرستان ماکو منفی اعلام شده است و با همراهی، همدلی، ایجاد امید در جامعه و رعایت دو اصل مهم رعایت بهداشت فردی و در خانه ماندن می توانیم ویروس کرونا را شکست دهیم.

وی با بیان اینکه اعمال محدودیت تردد، مسدود نمودن ورودی و قرنطینه شهرها و مناطق صرفا در صلاحیت شورای امنیت کشور و ستاد ملی مبارزه با کرونا و در سطح استان با مسئولیت استاندار است، خاطر نشان کرد: با افرادی که بصورت خود سرانه نسبت به مسدود کردن ورودی های سطح شهرستان ماکو اقدام و مانع ورود ماشین های هموطنان با پلاک های غیر بومی به منطقه می شوند برابر قانون برخورد خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به اینکه در صورت رعایت اصول بهداشت فردی و جدی گرفتن خطرات ابتلاء به بیماری کرونا به طور قطع این بحران را نیز پشت سر خواهیم گذاشت، ادامه داد: ضمن تشدید طرح غربالگری، آموزش و توانمند سازی شهروندان در مبادی ورودی شهر های ماکو، بازرگان، با تامین نیرو ارائه خدمات در ایستگاه های سلامت ۲۴ ساعته خواهد بود.

عباسی همچنین از ارائه آموزش چهره به چهره در خصوص راههای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا به روستائیان با همکاری بخشداران ، دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها خبر داد و تاکید کرد: اگر تک تک ما نسبت به کنترل و پیشگیری ویروس کرونا احساس مسئولیت نکنیم و پیام های بهداشتی را جدی نگریم ، بدون شک این مهمان ناخوانده به سراغ ما نیز خواهد آمد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha