• سه‌شنبه / ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۰:۵۱
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 98122015170
  • خبرنگار : 50165

کدام شرکت‌ها خدمات غیرحضوری ارائه می‌دهند؟

کدام شرکت‌ها خدمات غیرحضوری ارائه می‌دهند؟

ایسنا/زنجان با شیوع بیماری کرونا ویروس اغلب دستگاه‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی خدمات خود را غیرحضوری ارائه می‌کنند.

این روزها بحث ویروس کرونا داغ‌تر شده و هرکس به فکر سلامتی خود است و خودداری از حضور در اماکن مختلف از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی و تاکید می‌شود.

با شیوع بیماری کروناویروس اغلب دستگاه‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی برای پیشگیری از ابتلا و افزایش مبتلایان به این بیماری در اثر تجمع افراد در یک محیط، خدمات خود را غیرحضوری ارائه می‌کنند که البته ایجاد زیرساخت در سال‌های گذشته دلیلی بر موفق اجرا شدن این طرح است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان در این رابطه می‌گوید: با حذف قبوض کاغذی در ماه‌های گذشته گام بزرگی در راستای مراجعه حضوری افراد برای پرداخت قبوض برداشته شده است.

علیرضا علیزاده ادامه می‌دهد: در حال حاضر مشترکان می‌توانند برای ارتباط با شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با شماره ۱۲۱ تماس بگیرند. همچنین سامانه www.saapa.ir  و سامانه ۱۵۲۱ به مشترکان خدمات ارائه می‌کنند.

وی می‌افزاید: شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با همه اپلیکیشکن‌های موبایلی بانکی کشور قرارداد داشته و مشترکان می‌توانند پرداخت‌های خود را از طریق این اپلیکیشین‌ها انجام دهند و یا دیگر خدمات را دریافت کنند. با توجه به اقدامات انجام‌ شده نیاز به مراجعه حضوری به حداقل رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان نیز با بیان اینکه خدمات غیرحضوری توسط این شرکت ارائه می‌شود، اظهار می‌کند: با توجه به شرایطی که امروز با آن مواجه هستیم، این شرکت در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، همه خدمات خود را در سطح شهرستان‌ها به صورت غیرحضوری ارائه خواهد داد.

موسی احمدلو ادامه می‌دهد: از کسانی که درخواست خدمت از شرکت گاز استان را دارند، انتظار داریم از مراجعه حضوری به شعبات این شرکت خودداری کنند و خوشبختانه با تمهیدات اتخاذ شده، شرایط به گونه‌ای است که می‌توان همان خدماتی را که به صورت حضوری به مردم ارائه می‌شد، به صورت غیرحضوری نیز ارائه داد.

وی از فعالیت سامانه اینترنتی این شرکت به آدرس http://nigc-zanjan.ir خبر داده و می‌گوید: این سامانه آماده دریافت هرگونه پیشنهاد و انتقادی است تا بتواند خدمات بهتر و بیشتری را ارائه کند و مشترکان به واسطه این سامانه می‌توان هر نوع خدماتی را از جمله پرداخت آنلاین، مشاهده قبض و … مشاهده کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اشاره به شیوع کروناویروس در کشور اظهار می‌کند: مشترکان آب و فاضلاب بدون خروج از خانه می‌توانند از خدمات شرکت آبفا بهره‌مند شوند.

علیرضا جزء‌قاسمی ادامه می‌دهد: با توجه به مسئولیت اجتماعی شرکت آب و فاضلاب جهت مقابله با ویروس کرونا، همه خدمات شرکت آب و فاضلاب استان زنجان به‌صورت شبانه‌روزی و غیرحضوری به مشترکان ارائه می‌شود.

وی خاطرنشان می‌کند: مشترکان می‌توانند جهت اعلام حوادث و اتفاقات آب، افت فشار، کیفیت آب و سایر خدمات با شماره سه رقمی ۱۲۲ مرکز ارتباطات مردمی شرکت آبفای استان زنجان و شماره تلفن ۱۵۲۳ تماس حاصل کنند. همچنین  جهت دریافت خدمات امور مشترکان از جمله پرداخت قبوض آب به صورت تلفنی، درخواست ثبت پرداخت پیامکی قبوض و اعلام بدهی نیز شماره ۳۳۴۴۱۹۰۰ به صورت شبانه‌روزی در اختیار مشترکان قرار دارد.

علاوه‌ بر شرکت‌های یادشده برخی دیگر از دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی و حتی خصوصی خدمات خود را به صورت غیرحضوری ارائه می‌کنند که ارائه این خدمات توسط دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی در راستای عملیاتی شدن دولت الکترونیک بوده و شیوع ویروس کووید ۱۹، ضرورت وجود زیرساخت‌ها و اجرا و نهادینه‌شدن دولت الکترونیک را بیش از پیش نمایان می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha