• یکشنبه / ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۸:۴۵
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 98121814044
  • منبع : بوشهر

پلمب ۲۸ واحد صنفی در دشتستان به علت رعایت نکردن موازین بهداشتی

پلمب ۲۸ واحد صنفی در دشتستان به علت رعایت نکردن موازین بهداشتی

ایسنا/بوشهر ۲۸ واحد صنفی در شهرستان دشتستان به علت رعایت نکردن موازین بهداشتی پلمب شدند.

رییس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان دشتستان گفت: در راستای کنترل و پیشگیری از انتقال ویروس کرونا؛ ۲۸ واحدصنفی به علت رعایت نکردن ضوابط و مقررات بهداشتی ابلاغی ستاد مبارزه با کرونا از روز پنجشنبه گذشته تا کنون تعطیل شدند.

ماریا خویش افزود: با تشدید نظارت بازرسان بهداشت محیط و همکاری نیروی انتظامی و اتاق اصناف ۲۳ نانوایی؛ ۴ تصفیه آب و یک کارگاه شیرینی پزی تعطیل و به مقامات قضایی شهرستان معرفی شدند.

خویش دوست تصریح کرد: جهت جلوگیری از ازدحام مردم در جلو نانوایی های دیگر؛ نانوایی ها بعد از دو روز تعطیلی با اخذ تعهد محضری مبنی بر رعایت موازین بهداشتی و کسر سهمیه آرد در ماه آینده بصورت موقت بازگشایی میشوند.

وی تاکید کرد: در صورت تکرار تخلف و تعطیلی مجدد ؛ هیچ کدام از واحدهای صنفی  متخلف تا اطلاع ثانوی بازگشایی نخواهند شد .

رییس شبکه بهداشت ودرمان دشتستان تصریح کرد: نانوایی ها ضمن رعایت بهداشت فردی و استفاده از لباس کار ؛ ماسک و کلاه،  ملزم به استفاده از یک نفر بعنوان دخلدار می باشند.

ماریا خویش دوست در خصوص مراکز اب تصفیه گفت: مردم به هیج عنوان اجازه ندارند نسبت به آبگیری و دست زدن به نازل ها اقدام کنند و طبق مصوبه کمیته پدافند غیر عامل شهرستان ، وظیفه متصدیان آب تصفیه کن ها میباشد.

رییس شبکه بهداست ودرمان دشتستان از شهروندان خواست : جهت پیشگیری از انتقال ویروس کرونا و حفظ سلامتی خود و خانواده هنگام خرید با استفاده از دستگاه کارت خوان شخصا کارت بکشند و اجازه دهند عملیات بانکی توسط متصدی انجام شود.

خویشدوست با تاکید بر این  که در بحث سلامت مردم ذره ای اغماض نخواهیم کرد، از  شهروندان خواست موارد تخلف را به شماره ۱۹۰ اعلام نمایند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha