• شنبه / ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۰:۴۶
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 98121712971
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

در پی شیوع کرونا؛

خط تولید ذوب‌آهن فعال است/ تشکیل ستاد بحران با محوریت بیمارستان شهید مطهری

خط تولید ذوب‌آهن فعال است/ تشکیل ستاد بحران با محوریت بیمارستان شهید مطهری

ایسنا/اصفهان مدیرعامل شرکت ذوب‌آهن اصفهان گفت: در پی شیوع کرونا در کشور، مدیریت و کارکنان ذوب‌آهن، با بهره‌گیری از فرهنگ کار و تلاش در این شرکت، نسبت به رعایت موارد بهداشتی و ایمنی نهایت دقت را دارند و خط تولید این شرکت با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد.

منصور یزدی‌زاده با بیان اینکه در پی شیوع کرونا در کشور، ذوب‌آهن اصفهان با تشکیل ستاد بحران با محوریت بیمارستان شهید مطهری اقدامات گسترده‌ هماهنگ با سایر مراجع ذیربط از سوم اسفند ماه آغاز کرد، اظهار کرد: در این ستاد بحران معاونان شرکت، بیمارستان شهید مطهری، مدیریت‌های HSE، خدمات و امور اجتماعی، روابط عمومی، بازرسی، حراست و امور شهری و پسماند عضویت دارند و تمام فعالیت‌ها بر اساس مصوبات آن انجام می‌شود.  

وی افزود: بیمارستان شهید مطهری ذوب‌آهن اصفهان پیش از اخبار مربوط به شیوع ویروس کرونا در ایران، فعالیت‌هایی را آغاز کرد و هم‌اکنون در این راستا بخشی را کاملاً به صورت آماده‌باش به بیماران تب‌دار و مشکوک به کرونا اختصاص داده است، در بخش ورودی اورژانس هم، بیماران به دو بخش جداگانه بیماران تب‌دار و غیر تب‌دار تفکیک می‌شوند.

مدیرعامل شرکت ذوب‌آهن اصفهان، تصریح کرد: مدیریت خدمات شهری و امور پسماند ذوب‌آهن، گندزدایی و ضدعفونی ناوگان حمل و نقل عمومی شرکت، ساختمان‌های اداری، رختکن‌های کارگاهی و سرویس‌های بهداشتی، آسانسورهای ساختمان‌های شرکت، ساختمان‌های سایر سازمان های مستقر در کارخانه، سمپاشی و ضدعفونی محیط و تأمین و پخش مواد شوینده (مایع صابون، الکل، وایتکس، جوهر نمک و ...) برای نظافت ساختمان، مدیریت‌هایی را جهت کنترل ویروس کرونا انجام داده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شرکت ذوب‌آهن، یزدی‌زاده از اطلاع‌رسانی لحظه به لحظه به مدیران و کارکنان شرکت در خصوص اقدامات لازم برای کنترل کرونا، ارائه مطالب آموزشی در رسانه‌های این شرکت خبر داد و گفت: مدیریت و کارکنان ذوب‌آهن اصفهان، با بهره‌گیری از فرهنگ کار و تلاش در این شرکت، نسبت به رعایت موارد بهداشتی و ایمنی نهایت دقت را دارند و خط تولید این شرکت با همت همه تلاشگران و مسئولان با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha