• سه‌شنبه / ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ / ۰۸:۵۸
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 98121309976
  • منبع : بوشهر

عزم جدی شرکت مخابرات بوشهر برای مقابله با ویروس کرونا

عزم جدی شرکت مخابرات بوشهر برای مقابله با ویروس کرونا

ایسنا/بوشهر مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه بوشهر گفت: در راستای مقابله با ویروس کرونا، اقدامات ویژه ای در سطح شرکت مخابرات استان بوشهر انجام شده است.

علی مهرپویا پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار کرد: در نخستین گام با تشکیل جلسه ای، اعضای کمیته پیشگیری ویروس کرونا در شرکت مخابرات استان بوشهر مشخص و تقسیم وظایف در این بخش انجام شد.

وی افزود: کنترل سنجش تب همکاران در مبادی ورودی و محل کار، شناسایی پرسنل دارای بیماری خاص و تنگی نفس و پیگیری به منظور دور کاری و کنترل تب سنجی مراجعین به ساختمان اداری و امکان شستشو و ضد عفونی دست ها در مبادی ورودی به عنوان یک برنامه روزانه انجام می شود.

این مسئول تصریح کرد: اقلام بهداشتی شامل پک ماسک، دستکش، لیوان یکبار مصرف و مواد ضد عفونی جهت تمامی همکاران تهیه و در ساعات اداری تمامی سطوح، دستگیره ها، دسته صندلی ها ، میز، تجهیزات و سایر وسائل موجود به شکل روزانه ضدعفونی می شوند.

مهرپویا ادامه داد: برای رعایت حال مردم و جلوگیری از رفت و آمدهای غیرضروری که می تواند در شیوع این بیماری نقش داشته باشد اقدام به پاسخگویی غیر حضوری از طریق سامانه های مربوطه و شماره های در نظر گرفته کرده ایم.

وی عنوان کرد: نصب بزرگترین بیلبورد مرکز استان با محتوای هشدارهای بهداشتی و اعلام شماره های تماس غیر حضوری، کاهش ساعات اداری بر اساس بخش نامه استانداری و اعزام مامور به تمامی شهرستان ها جهت کنترل و آموزش توصیه های بهداشتی و سنجش تب همکاران نیز انجام شده است.

مدیر شرکت مخابرات منطقه بوشهر بیان کرد: چاپ پوستر هشدار و توصیه های بهداشتی به همکاران و نصب در تابلوهای اعلانات، ضد عفونی کردن محل های پرتردد  و سرویس های بهداشتی به صورت مستمر و اطلاع رسانی اطلاعیه های دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و شرکت مخابرات ایران از طریق فضای شبکه های اجتماعی مجازی نیز در حال انجام است.

مهرپویا با اعلام این که دستگاه های اجرایی در کنار مردم عزم خود را برای مقابله با ویروس کرونا جزم کرده اند، گفت: موضوع مقابله با ویروس کرونا در ابعاد فردی و اجتماعی با همکاری مردم و دستگاه های اجرایی استان بوشهر به سمتی پیش می رود که با یک تعامل و همگرایی، می توان به شکل مناسب و قابل قبولی با کمترین هزینه ممکن این ویروس را از پای درآورد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha