• یکشنبه / ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۰:۴۴
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 98121108333
  • خبرنگار : 50163

فرماندار طارم:

اجازه ورود کارگران غیربومی به طارم داده نمی‌شود

اجازه ورود کارگران غیربومی به طارم داده نمی‌شود

ایسنا/زنجان فرماندار طارم گفت: اجازه ورود کارگران غیربومی به این شهرستان داده نمی‌شود.

ستار صفری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به این‌که با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، رسالت اصلی در شرایط فعلی ایجاد آرامش در جامعه است، اظهار کرد: در کنار ایجاد آرامش در جامعه، آگاهی‌بخشی مستمر به مردم در این شرایط وظیفه اصلی حوزه بهداشت و درمان است.

وی افزود: همه دستگاه‌ها در کنار حوزه بهداشت و درمان بوده و تا عبور از این شرایط، شبکه بهداشت و درمان را یاری خواهند کرد.

این مسئول با تاکید بر ضرورت مدیریت مجالس ترحیم و عروسی در برهه حساس کنونی، تاکید کرد: شهروندان باید سعی کنند از هرگونه تجمعی پرهیز کنند؛ چراکه هرگونه تجمعی می‌تواند زمینه را برای ابتلا و شیوع این ویروس فراهم کند.

صفری با بیان این مطلب که فرد سالم نیازی به استفاده از ماسک ندارد و مردم ضمن رعایت بهداشت فردی و اجتماعی، نگران نباشند، افزود: مرکز بهداشت و درمان باید اطلاع‌رسانی درست و وسیعی را در این زمینه داشته باشد تا با ایجاد آرامش در جامعه، فعالیت‌های افرادی که در صدد وحشت‌آفرینی در بین مردم و سوءاستفاده از این شرایط هستند، خنثی شود.

فرماندار شهرستان طارم، تردد نکردن مردم شهرستان به استان‌های آلوده را در این شرایط ضروری دانست و تاکید کرد: مردم از هرگونه تردد غیرضروری به استان‌های آلوده به‌ویژه استان گیلان که همسایه طارم است و قم تا اطلاع ثانوی خودداری کنند.

صفری با بیان اینکه در حال حاضر حفظ سلامت مردم این شهرستان اولویت اصلی است، افزود: علی‌رغم نیاز شهرستان به کارگران غیربومی، در این شرایط طارم نمی‌تواند پذیرای این کارگران باشد و اجازه ورود به این شهرستان داده نخواهد شد که در این راستا اداره تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی شهرستان باید اقدامات مقتضی را در این زمینه انجام دهد.

وی انجام تمهیداتی از قبیل ممنوعیت تردد کامیون‌ها به استان گیلان و صادر نشدن بارنامه برای این کامیون‌ها، نبود امکان اسکان کارگران و مسافرین شهرهای شمالی، تعطیلی همه بازارهای روز در شهرستان، نظارت بر اماکن عمومی، فروشگاه‌ها و واحدهای عرضه مواد غذایی را از اقدامات صورت گرفته در زمینه مبارزه با کرونا در طارم عنوان کرد و گفت: ارگان‌های مربوطه باید به طور جدی موارد مطرح شده را در کم‌ترین زمان ممکن عملیاتی کنند؛ چراکه سلامت مردم بسیار مهم بوده و هیچ قصوری در این زمینه پذیرفته نخواهد بود.

صفری تصریح کرد: همه مسئولان در کنار مردم هستند و با تمام توان برای پیشگیری و کنترل این ویروس به مسئولیت‌های حقوقی و اجتماعی‌شان عمل می‌کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha