• چهارشنبه / ۷ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۶:۰۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98120706017
  • خبرنگار : 30054

تداوم حضور برند لوازم خانگی "آوکس" در ایران

تداوم حضور برند لوازم خانگی "آوکس" در ایران

مالک هلدینگ لوازم خانگی "آوکس AWOX" ترکیه تاکید کرد با وجود ترک بازار ایران از سوی برخی برندهای لوازم خانگی کره‌ای، این شرکت کماکان به حضور در بازار ایران ادامه خواهد داد.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام لوازم خانگی آوکس، مراد جان، مدیرعامل هلدینگ سرمایه‌گذاری جان (CAN) هلدینگ ترکیه که مالکیت کارخانه لوازم خانگی آوکس این کشور را در اختیار دارد در واکنش به ترک بازار لوازم خانگی ایران از سوی برخی برندهای کره‌ای گفت: بازار لوازم خانگی ایران بازار مهمی برای ماست و با وجود تحریم‌های اعمال شده در این بازار می‌مانیم. آوکس برنامه‌ریزی جدی برای بازار تلویزیون‌های هوشمند در ایران کرده است.

این سرمایه‌گذار ترک با اشاره به این‌که هدف از حضور در بازار ایران، تنها فروش کالا نبوده، ادامه داد: ما از ابتدای برنامه‌ریزی حضور در بازار ایران، به فکر مشارکت اقتصادی و کمک به تولید و اشتغال در کشور هدف بودیم و درحال حاضر با بیش از ۳۰۰ میلیون یورو سرمایه‌گذاری در ایران، به حضور استراتژیک و بلندمدت در این کشور فکر می‌کنیم.

مالک هلدینگ جان که مالکیت برند آوکس ترکیه را در اختیار دارد، در ادامه گفت: در این راستا کارخانه‌ تولید محصولات آوکس را در داخل ایران راه‌اندازی کردیم که تلویزیون‌های هوشمند را با بالاترین کیفیت و استانداردهای روز جهان، تحت لیسانس آوکس ترکیه تولید می‌کند و به دنبال انتقال تکنولوژی تلویزیون‌های هوشمند به ایران هستیم. این تکنولوژی قابل رقابت با مطرح‌ترین برندهای جهان است و محصولات آوکس به بیش از ۲۰ کشور جهان صادر می‌شود. همچنین با اجرای این طرح‌ها اشتنغال‌زایی خوبی صورت گرفته و معیشت منطقه را مورد توجه قرار می‌دهیم.
مراد جان در ادامه با اشاره به روابط دوستانه دو کشور ایران و ترکیه، تاکید کرد: درحال حاضر برند ترکیه‌ای آوکس در بازار لوازم خانگی ایران در حال افزایش حضور خود است و همچنین برای حضور در صنایع انرژی ایران نیز برنامه‌های جدی در حال اجراست. اظهارات این سرمایه‌گذار ترک درحالی مطرح می‌شود که از زمان تشدید تحریم‌های آمریکا علیه ایران، برخی برندهای لوازم خانگی متعلق به کره که به نوعی انحصار بازار لوازم خانگی ایران را در اختیار داشتند عملا اقدام به قطع همکاری با شرکای ایرانی خود کرده و اخیار نیز شاهد جمع آوری تابلو این برندها از سطح بازار ایران بوده‌ایم.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha