• یکشنبه / ۴ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۱:۱۶
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98120402724
  • خبرنگار : 30054

خرید آپارتمان در فرمانیه با املاک دلتا

خرید آپارتمان در فرمانیه با املاک دلتا

اگر قصد خرید آپارتمان در فرمانیه و یا اجاره آپارتمان در فرمانیه را دارید، پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاع از قیمت ملک در فرمانیه از املاک دلتا دیدن کنید.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام دلتا، فرمانیه محله شمالی تهران و جزء منطقه یک محسوب شده و درگذشته از توابع شمیرانات به شمار می‌رفته است.

خرید آپارتمان در فرمانیه و جستجو ملک در تهران با املاک دلتا

این محله بین پاسداران و کامرانیه از شرق و غرب و حد فاصل نیاوران و میدان نوبنیاد از شمال و جنوب قرار دارد. وجود امکانات رفاهی بی‌شماری مانند بیمارستان، مرکز خرید، کافه و رستوران، خرید آپارتمان در فرمانیه یا اجاره آپارتمان در فرمانیه را به‌عنوان سرمایه‌گذاری ملکی بیش‌ از پیش رونق داده است. برج آسمان، دومین برج بلند مسکونی در ایران و برج‌های دوقلوی فرمان از سازه‌های معروف تهران، در این محله قرار دارند. در فرمانیه برج‌ها و آپارتمان‌هایی است که علاوه بر زیبا و لوکس بودن، دارای امکاناتی نظیر سونا، جکوزی، استخر، سالن‌های ورزشی، سیستم‌های هوشمند و سینما خانگی‌های مجلل است.

دسترسی به فرمانیه

خیابان فرمانیه یا خیابان شهید دکتر لواسانی، اصلی‌ترین خیابان این محله، در کنار خیابان‌های پاسداران شمالی، دیباجی شمالی و خیابان سنبل (سلمان پور ظهیر) دسترسی خوبی را برای تردد با خودروی شخصی فراهم می‌کند. بزرگراه صدر و خیابان کامرانیه به‌عنوان نزدیک‌ترین شریان‌های رفت‌وآمد شهری به فرمانیه، دسترسی محلی این محدوده را به نقاط مختلف شهر آسان می‌کنند. تاکسی‌های مستقر و گذری در اطراف دو ایستگاه متروی تجریش و نوبنیاد نیز شمارا در کمترین زمان ممکن به فرمانیه خواهند رساند. البته ایستگاه متروی قیطریه می‌تواند یکی از راه‌های دسترسی به این محله باشد. خطوط اتوبوس پایانه لاله به پایانه شهید افشار، میدان ازگل به پایانه تجریش و شهرک صدف تا بلوار صبا (مترو قیطریه) در فرمانیه ایستگاه دارند.

مراکز تجاری و تفریحی

مهم‌ترین مراکز خرید در محله فرمانیه، کوهستان، آرتمیس، فرمانیه و کوه نور است. همچنین در این محله تعداد زیادی بوستان و پارک مانند بوستان‌های صدر، دیباجی، پگاه، نارنجستان یکم و چهارم، رز و بوستان دستواره برای تفریح و گردش وجود دارد. ورزشکاران نیز می‌توانند از مراکز ورزشی این محله استفاده کنند. مراکز ورزشی مهم این محله استخر الغدیر، مجموعه ورزشی فدک، مجموعه ورزشی فرمانیه و مرکز تندرستی ورزشی نارنجستان است.

قیمت آپارتمان

همان‌طور که گفته شد فرمانیه، از برج‌ها و پنت‌هاوس‌های مطرح تهران بهره‌مند است. هر چند سن بنا، کیفیت مصالح مورد استفاده در ساخت، موقعیت ساختمان و نوع ملک (ویلایی یا غیرویلایی، پنت‌هاوس) و … بر قیمت خانه‌های فرمانیه موثر است؛ اما به‌طورمعمول متراژ خانه‌های این محله بالا بوده و به همین دلیل، خرید آپارتمان در فرمانیه میلیاردها تومان هزینه لازم دارد. طی سال‌های اخیر نیز مراکز تفریحی و تجاری بسیاری در این منطقه ساخته‌ شده که هم‌زمان با تغییر بافت آن، قیمت خرید خانه در فرمانیه را به‌طور قابل‌توجهی بالا برده است. برای اطلاع از قیمت دقیق خرید آپارتمان در فرمانیه و سایر مناطق تهران، به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.

دلتا معتبرترین پلتفرم خرید و اجاره خانه و آپارتمان در تهران و شهرستان‌ها

اگر فقط یک‌بار در طول زندگی‌تان خانه خریده باشید و یا اجاره کرده باشید، اگر از مشاوران دلتا بهره نبرده باشید، حداقل یک‌بار با این مرکز تماس گرفته‌اید. استفاده از عنوان معتبرترین یک شعار با روحیه‌ی استارتاپی نیست و این اعتبار ریشه در بیش از ۴۰ سال فعالیت تخصصی و مداوم دارد. خرید خانه و اجاره آپارتمان در محله سهروردی شمالی، به دلیل خاص بودن این منطقه به لحاظ دسترسی و سطح کیفیت زندگی در این محله، همیشه شرایطی را ایجاد کرده که اعتماد به مشاوران املاک، سخت‌ترین تصمیم مراجعه‌کنندگان باشد اما دلتا با دارا بودن بیشترین نرخ رضایت عمومی مراجعه‌کنندگان از خدمات این مرکز، ادبیات جدیدی را در دنیای خریدوفروش و اجاره املاک در تهران و سایر شهرستان‌ها ایجاد کرده است. ادبیات خریدوفروش در دلتا مرزهای این کار را جابه‌جا کرده و امروز دلتا به‌عنوان یک مشاور امین کنار خریداران و یا متقاضیان خدمات شناخته می‌شود و این مهم جز با اصالت و تمرکز بر نگاه حمایتی به مهم‌ترین سرمایه اقتصادی زندگی شهروندان که خرید خانه و یا فروش خانه تلقی می‌شود، محقق نمی‌شد.

 وب‌سایت دلتا به‌عنوان اولین سامانه یکپارچه‌ی جستجوی ملک با بهره از مشاوران مجرب و متخصص در کوتاه‌ترین زمان ممکن از تصمیم شما تا آخرین مرحله خرید آپارتمان در کنار شماست تا به بهترین شکل ممکن شمارا به‌عنوان یک مشاور حقیقی همراهی کند.

برای مشاوره می‌توانید از طریق تلفن ۰۲۱۸۶۸۶ با مشاوران املاک دلتا برای خرید، اجاره، فروش آپارتمان در تهران و دیگر شهرهای ایران مشورت کنید.

مجله‌ی دلتا برای خرید خانه و هزاران چیز دیگر

سایت املاک دلتا علاوه ‌براینکه محلی برای واردکردن آگهی‌ و جست‌وجوی ملکی است، به‌عنوان مجله‌ ملکی و هزاران چیز دیگر ایفای نقش می‌کند.

مجله دلتا با مطالب مفید و متنوع در بخش‌های دکوراسیون، سلامتی، نکات حقوقی، اخبار مسکن، محله گردی، آشپزی، گردشگری، هتل می‌تواند پاسخگوی نیازهای شما باشد.

می‌توانید از اشتراک رایگان این مجله بهره‌مند شوید. همچنین می‌توانید اپلیکیشن مجله دلتا را از Google Play و iApps دانلود کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha