• جمعه / ۲ اسفند ۱۳۹۸ / ۰۸:۴۶
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 98120200540
  • خبرنگار : 71640

/روز انتخاب/

گزارش ایسنا از مسجد لرزاده تهران

گزارش ایسنا از مسجد لرزاده تهران

همزمان با آغاز رای گیری، صف مراجعان جهت دادن رای و شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و میاندوره‌ای پنجمین مجلس خبرگان در مسجد لرزاده تهران شکل گرفت.

به گزارش ایسنا،  مسجد لرزاده تهران همزمان با آغاز رای گیری با صف مراجعان جهت انداختن رای به صندوق و  شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و میاندوره‌ای پنجمین مجلس خبرگان مواجه بود.

نخستین رای در مسجد لرزاده توسط خانمی حدودا ۶۰ ساله به صندوق اخذ رای انداخته شد، این خانم دلیل شرکت خود در انتخابات در نخستین دقایق رای‌گیری را شادی رهبر معظم انقلاب و ناکام گذاشتن دشمنان عنوان کرد و گفت: من هم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و هم در انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان شرکت کردم و از نمایندگان می‌خواهم به داد مشکلات اقتصادی مردم برسند.

حداد عادل جزو اولین چهره‌های سیاسی بودذ که پیش از ظهر امروز با حضور در مسجد لرزاده تهران در انتخابات شرکت کرد.

رئیس سابق مجلس شورای اسلامی پس از رای دادن در ارتباط با پیش بینی خود از مشارکت مردم در انتخابات اظهار کرد: پیش بینی من از مشارکت مردم در انتخابات این است که مشارکت از دوره های قبل خیلی کمتر نیست و شاید نزدیک به دوره های قبل باشد.

پیش از ظهر امروز  شهروندی تهرانی با   گلکاری دوچرخه خود و نصب تصویری از شهید قاسم سلیمانی در مسجدلرزاده حضور یافت که این شیوه حضور در پای صندوق رای به نوعی نظرات را پیش از ظهر امروز به سوی خود جلب کرد.

از ظهر امروز در مسجد لرزاده لحظه به لحظه بر تعداد شرکت کنندگان در انتخابات از این شعبه افزوده شد و  صف رای گیری به خارج از مسجد، داخل خیابان کشیده شد.

رضا اردکانیان وزیر نیرو نیز ظهر امروز رای خود را در مسجد لرزداه به صندوق انداخت.

رضا اردکانیان وزیر نیرو  نیز پس از رای دادن با بیان اینکه حضور مردم پای صندوق‌های رای، این پیام را منتقل می‌کند که آن‌ها به عنوان صاحبان اصلی کشور، حس تعلق به آن را دارند گفت: هرچه مقدار این حضور پرشورتر باشد، آن‌ها دشمنان را سریع‌تر به نقطه انصراف از این مسیر می‌رسانند.

سردار رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران نیز بعد از صدور در مسجد لرزاده  اظهار کرد: تا پایان شمارش آرا و تحویل صندوق ها به مخازن در کنار دست اندرکاران خواهیم بود و تلاش می‌کنیم به بهترین وجه امنیت انتخابات را برقرار کنیم و تا این لحظه هیچ مشکلی نداشتیم.

عباسعلی کدخدایی عصر امروز  با حضور در مسجد لرزاده تهران در جریان فرآیند اخذ رای در این شعبه اخذ رای قرار گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha