• سه‌شنبه / ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۳:۴۴
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 98112216470
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

/چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب/

هنربر: مردم در انتخابات، مشت محکمی بر دهان استکبار می‌زنند

هنربر: مردم در انتخابات، مشت محکمی بر دهان استکبار می‌زنند

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی با بیان این‌که شرکت در انتخابات یک تکلیف ملی و همگانی است، گفت: چنانچه امروز شاهد حضور دشمن شکن مردم بودیم، در روز انتخابات نیز مردم با حضور حداکثری خود مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی خواهند زد.

محمدباقر هنربر در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن تبریز، در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: مردم شریف استان، علی رغم بارش شدید برف با شعار "الله اکبر" و "مرگ بر آمریکا" حضور پرشور و دشمن شکن خود را به نمایش گذاشته و مشت محکمی بر دهان ایادی استکبار زدند.

وی با بیان این‌که ۲۲ بهمن امسال به دلیل شهادت سردار سلیمان، متفاوت بود، افزود: مردم با تصاویر سردار به میدان آمده بودند تا بار دیگر ارادت خود را به آن شهید والامقان نشان دهند، امید است بتوانیم ادامه دهنده راه مقدس این شهید بزرگوار باشیم.

فرماندار تبریز  نیز در گفت و گو با ایسنا در حاشیه راهپیمایی با بیان این‌که مردم تبریز با حضور خود ثابت کردند که پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند، گفت: حضور مردم، بسیار پرشور و اتحادآفرین است.

بهروز مهدوی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن تبریز، در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: حضور مردم در این هوای سرد و کولاکی نشان داد که مردم پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند.

وی با اشاره به شعار "ما ملت شهادتیم"، گفت: مردم این شعار را به استناد از سردار سلیمانی مطرح کردند و نشان دادند که ملت غیرت و ایستادگی هستند.
 

معاون فرهنگی شهردار تبریز  نیز در حاشیه راهمیمایی ۲۲ بهمن تبریز، در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: پیام حضور حماسی مردم، استکبارستیزی و پشتیبانی از نظام بود.

حجت‌الاسلام احمد حمیدی اظهار کرد: مردم عزیز تبریز در هوای سرد و کولاکی به میدان آمدند تا پیام حمایت از انقلاب، آرمان های حضرت امام راحل و استکبارستیزی را به دنیا مخابره کنند.

وی با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات پیش‌رو نیز افزود: هر فردی باید در عرصه‌ انتخابات شرکت کرده و از حق مشارکت خود استفاده کند.
 

بخشدار مرکزی تبریز نیز به ایسنا گفت: مردم تبریز، علی رغم تمامی دسیسه‌ها، فشارها و وضعیت جوی، با حضور پرشور خود، اتحاد، همدلی و پایبندی به نظام و انقلاب را نشان داده‌اند.

علی حسین علیپور در مورد اهمیت شرکت در انتخابات نیز افزود: در جمهوری اسلامی، مردم اثرگذار هستند و چون دوره‌های گذشته، در انتخابات سال‌جاری نیز حضور حداکثری خواهند داشت.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha