• دوشنبه / ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ / ۰۹:۵۱
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 98112115223
  • خبرنگار : 50187

معاون دادستان کرمان تاکید کرد

اهمیت تقیّد به صیانت از آراء مردم در انتخابات

اهمیت تقیّد به صیانت از آراء مردم در انتخابات

ایسنا/کرمان معاون حقوق عامه دادستان انقلاب و عمومی کرمان با اشاره به اهمیت تقیّد به صیانت از آراء مردم در انتخابات بیان کرد: مدیران و کارکنان دولت باید در ساعات اداری از دخالت در تبلیغات انتخاباتی خودداری کنند زیرا انتصاب این گروه به دولت برای مردم شائبه ایجاد می کند.

"محمدعلی سلیمانی" صبح امروز دوشنبه ۲۱ بهمن ماه در جلسه شورای اداری شهرستان کرمان اظهار کرد: یکی از مسائل مهم در انتخابات که نباید مغفول بماند، مشارکت مردم است که ناشی از دلبستگی آنان به نظام است و یکی از عواملی که تاثیر زیادی روی دلبستگی مردم به نظام دارد، عملکرد مدیران و رفتار کارگزاران نظام با عامه مردم است.

وی افزود: استاندارد شهید حاج قاسم سلیمانی در برخورد با مردم این بود که باید به این ایمان داشته باشیم که مردم عیال الله هستند و اگر با این رویکرد به مردم توجه کنیم، در رفتار و کردار ما نسبت به آنها استانداردی به دست می آید که منتهی به رضایت خداوند می شود.

سلیمانی تصریح کرد: یکی از مباحث مهم در انتخابات امنیت انتخابات است که بخشی از آن امنیت عمومی است.

معاون حقوق عامه دادستان انقلاب و عمومی کرمان با اشاره به اهمیت تقیّد به صیانت از آراء مردم در انتخابات بیان کرد: مدیران و کارکنان دولت باید در ساعات اداری از دخالت در تبلیغات انتخاباتی خودداری کنند زیرا انتصاب این گروه به دولت برای مردم شائبه ایجاد می کند.

وی با اشاره به بروز برخی جرائم در دوره های قبل و تاکید بر رعایت ضوابط افزود: بنا داریم تکلیف قانونی را در برخورد سریع و دقیق با جرائم انتخاباتی انجام بدهیم.

به گزارش ایسنا، سرهنگ "فداء" فرمانده انتظامی شهرستان کرمان نیز در این جلسه گفت: نیروی انتظامی با همه ظرفیت وظیفه خود را در برگزاری انتخابات انجام خواهد داد و باید دستگاه های اجرایی قبل، حین و بعد از انتخابات تعامل و همراهی را با پلیس داشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha