• چهارشنبه / ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۸:۰۴
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 98111612191
  • منبع : نمایندگی سمنان

دهه فجر امسال صورت می گیرد:

بهره‌برداری از ۵۷ کلاس درس استاندارد و ایمن در استان سمنان

بهره‌برداری از ۵۷ کلاس درس استاندارد و ایمن در استان سمنان

ایسنا/سمنان مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از بهره‌برداری از ۵۷ کلاس درس استاندارد و ایمن طی دهه فجر در این استان خبرداد.

محمد دستورانی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان سمنان اظهار کرد: در دهه مبارک فجر امسال، هشت طرح آموزشی و عمرانی با همکاری و تلاش آموزش و پرورش و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در استان افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز هم یک واحد آموزشگاه فنی و حرفه‌ای در شهرستان سرخه با حضور استاندار سمنان به بهره‌برداری رسید افزود: آموزش و پرورش استان سمنان با تمام محدودیت‌های مالی برای اجرای طرح‌های آموزشی، پژوهشی و... در مدارس در تلاش است

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان بر لزوم توجه بیشتر به اسناد بالادستی تاکید و تصریح کرد: باید در نشست‌هایی از این دست تبیین شود که آیا در مسیر اهداف و چشم اندازهایی که ترسیم شده است، در حرکت هستیم یا خیر.

وی با اشاره به موفقیت‌های آموزش و پرورش و وجود استعدادهای درخشان در این استان گفت: براساس آمار، از نظر قبولی دانش‌آموزان در دانشگاه‌های دولتی و فرهنگیان، استان سمنان در رتبه سوم کشور قرار دارد.

دستورانی به نقش مهم دانش آموزان در پیروزی انقلاب در سال 57 پرداخت و افزود: استان سمنان۶۲۲ دانش آموز شهید و ۱۲۴ معلم شهید دارد که از امروز تا ۳۰ بهمن، طرح لاله‌های روشن برای برگزاری یادواره های شهدا در مدارس استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت نشاط اجتماعی و ضرورت تعمیق آن در مدارس استان گفت: طرح گروه هم‌اندیشی مدیران مدارس و برنامه عملیاتی مسابقات ورزشی دانش‌آموزان دختر و پسر استان با هدف نشاط اجتماعی در ماه‌های آینده در استان در گام اجرایی قرار می‌گیرد

وی با بیان اینکه در آستانه عید نوروز ، تلاش می‌شود به دانش آموزان محروم خدماتی ارایه شود به برنامه های این اداره کل در حوزه سلامت پرداخت و افزود: در بحث جلوگیری از شیوع بیماری‌های واگیر ، دانشگاه علوم پزشکی استان با آموزش و پرورش همکاری خوب و سازنده‌ای دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha