• دوشنبه / ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۴:۳۵
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 98111410021
  • منبع : نمایندگی سمنان

بهره‌برداری از ۲۵ پروژه عمرانی و اقتصادی در آرادان

بهره‌برداری از ۲۵ پروژه عمرانی و اقتصادی در آرادان

ایسنا/سمنان فرماندار آرادان از افتتاح و بهره‌برداری از ۲۵ پروژه عمرانی و اقتصادی در این شهرستان خبر داد و گفت: همزمان با سومین روز دهه مبارک فجر ۱۳۰ میلیارد ریال پروژه در شهرستان آرادان افتتاح شد.

بوربور در جلسه شورای اداری و آیین افتتاح همزمان طرح‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان آرادان و گرمسار در سومین روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار کرد: از این پروژه‌های عمرانی و اقتصادی، ۲۱ مورد عمرانی و چهار پروژه اقتصادی-تسهیلاتی است.

وی با اشاره به تنوع پروژه‌های افتتاح شده این شهرستان ادامه داد: شرکت آبفای شهری سه پروژه، آبفای روستایی پنج پروژه، اداره امور عشایری یک پروژه، بنیاد مسکن دو پروژه، دهیاری‌ها چهار پروژه، شرکت توزیع برق پنج پروژه و شرکت گاز یک پروژه عمرانی را افتتاح و یا کلنگ‌زنی کردند. همچنین سه طرح جهاد کشاورزی و یک پروژه شرکت پخش فرآورده‌های نفتی از جمله طرح‌های اقتصادی دهه فجر این شهرستان هستند.

فرماندار آرادان با اشاره به روند رو به رشد توسعه در این شهرستان اظهار کرد: افتتاح این طرح‌ها در بخش‌های مختلف زمینه تحول بنیادین را برای این شهرستان به ارمغان می‌آورد .

وی با بیان اینکه انقلاب برای ایران عزت به ارمغان آورد به توسعه کشور در دوران پس از انقلاب اشاره کرد و افزود: مردم ایران در این چهار دهه همواره از ولایت فقیه و آرمان‌های انقلاب دفاع کردند.

فرماندار آرادان بر اتحاد و انسجام همه مردم و مسوولان تاکید و خاطرنشان کرد: عامل پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم این نظام مقدس، وحدت است و آحاد جامعه از آرمان‌های امام راحل به معنای واقعی حفاظت خواهند کرد.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس یازدهم گفت: انتخابات نماد مردم سالاری دینی است و مردم ایران در دوم اسفند با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رای بار دیگر توطئه‌های دشمنان را خنثی خواهند کرد.

 بوربور با بیان اینکه دهه فجر فرصتی برای بیان دستاوردها و عملکرد مسئولان شهرستانی، برای پاشیدن بذر امید در جامعه است به خدمات دولت در این شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: دولت در سال‌های گذشته در توسعه تعاونی‌ها، تخصیص بودجه از محل مالیات بر ارزش افزوده، توسعه کشت گلخانه‌ای ، گردشگری و... شهرستان آرادان خوش درخشیده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha