• سه‌شنبه / ۸ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۱:۳۴
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 98110805723

تکمیل رینگ شهری یزد با ساخت تقاطع غیرهمسطح آتش‌نشان

تکمیل رینگ شهری یزد با ساخت تقاطع غیرهمسطح آتش‌نشان

ایسنا/یزد رییس کمسیون عمران شورای شهر یزد با بیان این‌که مدیریت سواره‌ها برای رسیدن به شهری پیاده محور و ایمن،‌ مهمترین رویکرد عمرانی این دوره شورا است، گفت:‌ ساخت تقاطع غیر همسطح آتش‌نشان با اعتبار اولیه 14 میلیارد تومان تصویب شد.

«محسن عباسی هرفته» شب گذشته هفتم بهمن ماه در جمع خبرنگاران در خصوص طرح عمرانی تقاطع غیرهمسطح آتش نشان در یزد، با بیان این‌که این طرح در تقاطع بلوار دانشجو و پروفسور حسابی ساخته می‌شود، اظهارکرد: برآورد اولیه برای شروع فاز یک این طرح در سال جاری ۱۴ میلیارد تومان است.

وی با بیان این‌که این طرح بخشی از رینگ‌ شهری یزد محسوب می‌شود افزود: عملیات اجرایی طرح تقاطع غیر همسطح آتش نشان در سال آینده آغاز می‌شود و تلاش می‌شود در نیمه اول سال آینده نیز به بهره‌برداری برسد.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر یزد در ادامه،‌گفت: با ساخت این تقاطع و بازپیرایی میدان شهدای محراب بخش بزرگی از رینگ شهری یزد تکمیل و این نوید را می‌دهیم تا پایان دوره شورای پنجم سایر تقاطع‌های دیده شده در طرح جامع نیز اجرایی شوند.

عباسی تصریح کرد: ساخت تقاطع غیر همسطح آتش‌نشان و ساماندهی قریب به ۴۰ گذرگاه امن عابر پیاده با تاکید بر امکان عبور معلولین جسمی و حرکتی و نابینایان به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر یزد رسید.

این عضو شورای شهر یزد در پایان با بیان این‌که مدیریت سواره‌ها برای رسیدن به شهری پیاده محور و ایمن رویکرد این دوره شورا در حوزه عمرانی است،‌ خاطرنشان کرد:‌ همراهی و مشارکت شهروندان نقش مهمی در اجرای سریع و کامل طرح های عمرانی در مدیریت شهری ایفا می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha