• سه‌شنبه / ۱ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۳:۳۵
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 98110100508

رئیس هیئت کشتی فارس خبر داد:

اهدای بازوبند پهلوانی به امید نوروزی

اهدای بازوبند پهلوانی به امید نوروزی

ایسنا/فارس رئیس هیئت کشتی فارس از اهدای بازوبند پهلوانی به امید نوروزی در آیین اختتامیه مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام پهلوان تختی خبر داد.

محمد موسایی سه‌شنبه یکم بهمن ماه در یک کنفرانس خبری با اشاره به برگزاری مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام جهان پهلوان تختی که قرار است روزهای سوم و چهارم بهمن به میزبانی استان فارس در شیراز برگزار شود، گفت: به دلیل مشکلات ایجاد شده برای ایران در صحنه بین‌المللی، متاسفانه برگزاری جام جهانی کشتی در ایران لغو و مشکلاتی نیز برای برگزاری جام تختی آزاد در کرمانشاه ایجاد شد، اما علی‌رغم فشارهای زیادی که به کشتی ایران وارد شده، استان فارس بار برگزاری کشتی بین‌المللی فرنگی را به عهده گرفته است.

او با بیان اینکه همه بار این مسابقات به دوش فارس است و همه هزینه‌ها برای برگزاری رقابت‌ها در بالاترین سطح را استان بر عهده دارد، افزود: تاکنون حضور ۱۵۰ کشتی گیر علاوه بر ایران از کشورهای ارمنستان، تاجیکستان، قزاقستان، قرقیزستان و روسیه قطعی شده است.

رئیس هیئت کشتی فارس ادامه داد: همه این کشورها صاحب کشتی هستند؛ تمام قهرمانان جهان و المپیکی ارمنستان نیز در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند.

موسایی پیش‌بینی کرد که سطح کیفی مسابقات کشتی فرنگی جام جهان پهلوان تختی خوب باشد و گفت: با توجه به حضور اغلب مدعیان در این دوره از رقابت‌ها و تلاش استان برای برگزاری مطلوب مسابقات، امیدواریم شاهد رقابت‌های با کیفیتی در این دوره باشیم.

او خاطرنشان کرد: هر کشتی گیری که بخواهد به دوبنده تیم ملی در مسابقات آسیایی، انتخابی المپیک و المپیک برسد باید در این رقابت‌ها شرکت کند و بر همین اساس ۱۰۰ کشتی گیر ایرانی به جز چهار کشتی گیر از جمله آقایان محمدعلی گرایی، علیرضا نجاتی و سعید عبدولی که به صلاح دید محمد بنا، سرمربی کشتی ایران معاف شده‏‌اند در این رقابت‌ها حضور دارند.

رئیس هیئت کشتی فارس یادآور شد: ۴ مربی و ۱۴ کشتی گیر شرکت کننده در این مسابقات استان فارسی هستند.

موسایی با بیان اینکه این مسابقات با کنترل داوران بین‌المللی برگزار می‌شود، ابراز امیداوری کرد که برگزاری رویدادهای بین‌المللی ورزشی که به میزبانی استان فارس در بهمن ماه امسال اجرایی می‌شوند، موجب کاهش هجمه‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران شود.

رئیس هیئت کشتی استان فارس با اشاره به اهدای بازوبند پهلوانی به امید نوروزی و قدردانی از قاسم رضایی و حمید سوریان، قهرمانان المپیکی کشتی ایران و جمعی از پیشکسوتان فارس در اختتامیه این دوره از رقابت‌های جام جهان پهلوان تختی، گفت: این اقدام با همکاری هیئت پهلوانی فارس برگزار می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha