• پنجشنبه / ۱۹ دی ۱۳۹۸ / ۱۰:۵۰
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 98101914903
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

مدافع حریم اهل بیت در جبهه مقاومت:

عملیات شهید سپهبد سلیمانی در سوریه منجر به نابودی داعش شد

عملیات شهید سپهبد سلیمانی در سوریه منجر به نابودی داعش شد

ایسنا/اصفهان مدافع حریم اهل بیت در جبهه مقاومت، گفت: اگر در برجام پنج به علاوه یک در مقابل ما بود در نبرد با داعش پنجاه به علاوه یک مقابل ما بود. عملکرد سردار شهید سپهبد سلیمانی در سوریه بود، که منجر به نابودی شجره خبیثه داعش شد.

سردار محمدرضا رجایی شامگاه(چهارشنبه) در مراسم هم عهدی با سردار شهید سپهبد سلیمانی و یاران ایشان، اظهارکرد: شخصیت شهید سپهبد سلیمانی شخصیتی نیست که بتوان او را به اختصار تبیین کرد، سردار سلیمانی شخصیتی فرای باور بود.

وی ادامه داد: شهید سپهبد سلیمانی فردی مدبر، خالص، صبور، ولایتی و فدایی امت اسلام بود، او در پی مُلک ری به جنگ نرفت، او پس از جنگ خانه نشینی را انتخاب نکرد، او سیف الاسلام بود و در یک کلام شخصیتی بود که بیش از ۴ دهه عمر خود را وقف اسلام کرد.

به گزارش ایسنا، همرزم شهید سلیمانی در جبهه‌های مقاومت سوریه، آن شهید را مصداق آیه «اشدا علی الکفار رحما بینهم» دانست و تصریح کرد: شهید سپهبد قاسم سلیمانی همواره در میدان جنگ پیشتر از یارانش بود تا مبادا یارانش دچار حمله ناگهانی شوند، او در مقابل دشمنان سختگیر و با جنگ زدگان بسیار مهربان بود.

سردار رجایی با بیان اینکه اگر در برجام پنج به علاوه یک در مقابل ما بود در نبرد با داعش پنجاه به علاوه یک مقابل ما بود، گفت: عملکرد سردار شهید سپهبد سلیمانی در سوریه بود، که منجر به نابودی شجره خبیثه داعش شد.

وی تاکید کرد: در طول شش سال مبارزه در جبهه مقاومت خارج از مرزهای ایران به اندازه دو ماه از تلفات تصادفات موجود در کشور شهید نداشته‌ایم، اما با این حال برخی از سران به سردار طعنه می زدند که چه موقع شهدای مدافع حرم به پایان می‌رسند.

مدافع حریم اهل بیت در جبهه مقاومت با اشاره به اینکه شهید سلیمانی برای کشور هزینه به وجود نمی آورد، عنوان کرد: شهید سپهبد قاسم سلیمانی در تامین داروهای تحریمی، حوادث ناشی از زلزله و سیل کمک حال کشور و ملت ایران بود.

سردار رجایی اظهار کرد: امروز که سردار شهید سپهبد سلیمانی در میان ملت ایران نیست، خیمه‌های مقاومت را تا پشت دروازه‌های اسرائیل جلو برده است.

وی خاطرنشان کرد: شهادت سپهبد سلیمانی سه پیام داشت، نخست این است که مردم همواره باید پشتیبان ولایت فقیه و رهبری باشند، پیام دوم بصیرت افزایی مردم است که منجر به شناسایی دشمنان توسط آنان می‌شود و پیام سوم مرتبط به بیداری مسئولان از خواب غفلت است تا از دلدادگی به غرب دست بردارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha