• دوشنبه / ۱۶ دی ۱۳۹۸ / ۱۴:۲۴
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 98101612524

رئیس حوزه هنری یزد تأکید کرد:

لزوم معرفی خدمات و دستاوردهای سردار سلیمانی با زبان هنر

لزوم معرفی خدمات و دستاوردهای سردار سلیمانی با زبان هنر

ایسنا/یزد رئیس حوزه هنری یزد گفت: هنرمندان مجاهدت‌ها و دستاوردهای سردار دلها و مدافع امنیت ملی و منطقه را با آثار هنری و ادبی فاخر به جهان معرفی کنند.

«محمدصادق کوچک‌زاده» صبح امروز 16 دیماه در نشست شورای طرح و برنامه این نهاد با اشاره به خدمات و مجاهدت‌های شهید حاج قاسم سلیمانی در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی، تقویت جبهه مقاومت، مبارزه با تروریسم و برقراری صلح و امنیت در منطقه، اظهار کرد: اکنون خون پاک آن شهید عالی‌مقام و همرزمانش روح تازه‌ای در درخت مقاومت دمیده و آن را تنومندتر و استوارتر ساخته است.

وی افزود: به یقین خون مطهر سردار پرافتخار جبهه مقاومت، پاسخ یاوه‌گویی‌های رئیس جمهور آمریکا و سردمداران کاخ سفید را خواهد داد و موجب بیداری و پیروزی ملت‌های ستمدیده و گرفتار در چنگال استکبارخواهد شد.

رئیس حوزه هنری یزد با بیان این که همواره جامعه هنری بویژه هنرمندان دغدغه‌مند و انقلابی با آثارشان مروج راه شهدا و آرمان‌های انقلاب بوده و هستند، گفت: هنرمندان، فارغ از هر جناح و گرایشی، رشادت‌ها، ایثار، مجاهدت‌ها و دستاوردهای سردار دلها و مدافع امنیت ملی و منطقه که نماد ایثار، مقاومت، بصیرت و مردم‌داری است را در قالب آثار هنری و ادبی فاخر به منطقه و جهان معرفی کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از حوزه هنری یزد، کوچک زاده بر ادامه راه و آرمان سردار رشید اسلام و ایران تأکید کرد و ادامه داد: حاج قاسم در میدان‌های مبارزه با شیاطین و اشرار عالم پیش‌قراول بود و پس از شهادت نیز شاگرانش و پیروان جبهه مقاومت راهش را با قوت بیشتر ادامه خواهند داد و همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند: «خطّ جهاد مقاومت با انگیزه‌ی مضاعف ادامه خواهد یافت و پیروزی قطعی در انتظار مجاهدان این راه مبارک است.»

وی با بیان این‌که سردار سلیمانی سرباز مردم و جبهه حق و مطیع امر ولایت بود، تصریح کرد: برای او در دفاع از مظلوم، رنگ، مذهب و جناح مطرح نبود. فقط به وظیفه و تکلیف خود که همانا وحدت و انسجام امت اسلام، مبارزه با تروریسم و رهایی آزادگان جهان از یوغ استعمار و استکبار بود عمل می‌کرد و سرانجام در این راه به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

رئیس حوزه هنری استان افزود: هرچند به ظاهر آن شهید گرانقدر در میان ما نیست ولی همچنان زنده است و روح بلند او و سایر شهدا، مددکار این مردم و انقلاب خواهد بود.

وی با بیان این که دشمن از ترس تبعات این اقدام نابخردانه و جاهلانه‌ی خود، دست به اقدامات مختلف می‌زند و از طریق سینما، رسانه‌ها و فضای مجازی می‌کوشد تا این اشتباه استراتژیک را توجیه کند، خاطرنشان کرد: در این هیاهوی تبلیغاتی و رسانه‌ای، همه ما باید مواظب باشیم، آب به آسیاب دشمن نریزیم و در دام او گرفتار نشویم.

این فعال فرهنگی هنری، ایجاد رعب و ترس را ابزار اصلی دشمن دانست و بیان کرد: باید با استفاده از زبان و ابزار هنری و تبیین درست، تلاش کنیم تا افراد سست عنصر و ناآگاه، از واقعیت‌های جبهه حق و نقشه‌ها و توطئه‌های شوم جبهه کفر مطلع و آگاه شوند.

کوچک‌زاده با اشاره به خصومت و دشمنی دیرینه آمریکا و رژیم صهیونیستی با مردم ایران و ملت‌های آزاده گفت: امروز به برکت خون شهدا گفتمان انقلاب اسلامی و جبهه حق در سراسر جهان گسترده شده و این خون‌های مطهر 40 سال است درخت انقلاب را آبیاری کرده و از بن‌بست نجات داده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس که همه دنیا پشتیبان صدام بود، ما پیروز و سرافراز بیرون آمدیم و امروز نیز به حول و قوه الهی، با تکیه بر توان داخلی و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، از سد مشکلات، تهدیدها و تحریم‌های ظالمانه با سربلندی عبور خواهیم کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha