• یکشنبه / ۱۵ دی ۱۳۹۸ / ۱۳:۵۲
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 98101511584
  • خبرنگار : 71565

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

به گزارش ایسنا، این تذکرات که توسط علی‌اصغر یوسف‌نژاد قرائت شد به شرح زیر است:

احمد سفری به رییس جمهور: علت عدم تامین اعتبار برای اجرای قانون حمایت از حقوق معلولان کشور

محمد وحدتی به وزیر آموزش و پرورش: چرا نسبت به بازسازی فضای فیزیکی بسیاری از مدارس تخریب شده شهرستان‌های حوزه انتخابیه اقدام نمی‌کنید؟

سکینه الماسی به وزیر بهداشت: چرا یک معاونت در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر موجب به تاخیر انداختن کارهای حوزه جنوبی استان بوشهر شده است؟ به وزیر ورزش: لزوم نظارت بر عملکرد فدراسیون فوتبال که باعث نتیجه گرفتن تیم‌های خاص در دقایق پایانی است.

محمدابراهیم رضایی به وزیر صنعت، معدن و تجارت: چرا برعملکرد شرکت شهرک‌های صنعتی نظارتی ندارید و آنها با عملکرد منفعت‌طلبانه مانع رشد سرمایه‌ گذاری می‌شوند.

سید فاطمه ذوالقدر به همراه دو نفر از نمایندگان فریده اولادقباد و طیبه سیاوشی به وزیر آموزش و پرورش: تامین فضاهای آموزشی روستاهای بخش مرکزی شهرری.

ذوالقدر به وزیر نیرو: ضرورت تامین آب کشاورزی منطقه شهر ری و بخش‌های آن .

حاجی دلیگانی به وزیر صنعت، معدن و تجارت: چرا برخی از واحدهای تولیدی و صنعتی دو ماه مانده به پایان سال کارگران را اخراج و شادی آنها را به غم تبدیل می‌کند، به وزیر نیرو: محدودیت سامانه سامان در ثبت درخواست کشاورزان را اصلاح کنید.

پژمانفر به رییس جمهور: چرا با توجه به الزام قانون جهت افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان مطابق تورم دولت پیشنهاد افزایش حقوق و دستمزد ۱۵ درصدی برای سال آینده داده که با تورم فعلی فاصله دارد و باعث افزایش مشکلات می‌شود؟ به وزیر ارشاد: علت اعطای مجوز به فیلم سینمایی مطرب با محتوایی رقص و ابتزال که تبلیغات آن در فضای مجازی منتشر شده چیست؟

قاضی‌پور به وزیر اقتصاد: صدور دستور سرمایه‌ گذاری توسط شرکت سرمایه‌ گذاری امید بانک سپه در ارومیه، به رییس جمهور و وزیر آموزش و پرورش و وزیر ارتباطات و وزیر اطلاعات و وزیر اقتصاد و وزیر امور خارجه، وزیر بهداشت، وزیر کار و وزیر کشاورزی و وزیر دادگستری و وزیر دفاع و وزیر راه و شهرسازی و وزیر صنعت، معدن و تجارت و وزیر علوم و وزیر ارشاد، وزیر میراث فرهنگی و وزیر نفت و وزیر نیرو و وزیر ورزش و وزیر کشور: لزوم عدم استفاده از بازنشستگان در شرکت‌ها و سازمان‌های زیرمجموعه وابسته به دولت، به همراه علیرضا محجوب به رییس جمهور: تسریع در ابلاغ آیین‌نامه‌های اجرایی قوانین مصوب دوره دهم مجلس شورای اسلامی.

سید حمید زرآبادی به وزیر اطلاعات: چرا فردی که به دلایلی ایجاد تنش در شورای تامین استان تصمیم گرفته می‌شود که عزل شود برای پستی بالاتر مورد تایید قرار می‌گیرد، به رییس جمهور: عملکرد ضعیف ریاست حوزه وزارت وزیر کار، به وزیر صنعت، معدن و تجارت: نارضایتی مردم از عدم اجرای به موقع تعهدات شرکت‌های خودروسازی، سایپا در تحویل خودروی خریداری شده براساس قرارداد منعقده، به وزیر آموزش و پرورش: تعجیل در ساماندهی اوضاع بهم ریخته و آشفته آموزش و پرورش استان قزوین.

حسن سلیمانی به رییس جمهور: تسریع در پرداخت اعتبارات زیرساخت خسارت دیده از سیل در حوزه‌های انتخابی، تسریع در پرداخت اعتبارات مورد نیاز و بازنمودن سه راهی هرسین به کنگاور در حوزه انتخابیه.

سید جواد ساداتی‌نژاد به وزیر امور خارجه: لزوم پیگیری جدی در مجمع بین‌المللی در خصوص نقض قوانین بین‌المللی در ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی.

مرادی به رییس جمهور: دلیل قطع طرح حمایتی معیشتی افرادی که جهت کارگری به کشور عراق بعد از سه بار تردد می‌کنند چیست؟ به رییس جمهور: دلیل عدم اجرای قول‌های شما مبنی بر ساماندهی مرزهای کشور و معابر کولبری چیست؟

ناهید تاج‌الدین به وزیر آموزش و پرورش: چرایی عدم اجرایی طرح رتبه‌بندی معلمان براساس جزء ۲ بند الف ماده ۶۳ قانون برنامه ششم.

قاضی‌پور و علیرضا محجوب: وزرای دفاع، اطلاعات و امور خارجه تسریع در اجرای انتقام سخت نسبت به جنایت آمریکا در به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس و شهداری همراه.

دهمرده به وزیر آموزش و پرورش: چرا عزل و نصب روسای آموزش و پرورش به روش‌های غیرکارشناسی و سیاسی و مهندسی انتخابات انجام می‌شود؟

حسین هاشمی تختی به وزیر آموزش و پرورش: علت عدم ساخت مدارس تخریبی که به روی دانش‌آموزان آوار می‌شود چیست؟ به وزیر نیرو: علت عدم جلوگیری از رها شدن فاضلاب بندرعباس در شهر که موجب مشکلات تنفسی شده است.

بدری به وزیر آموزش و پرورش: چرا مزایای مناطق کمتر توسعه یافته برای راهبران آموزشی مناطق روستایی و آموزشی در شهرستان‌های استان اردبیل اعمال نمی‌شود؟

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha