• جمعه / ۱۳ دی ۱۳۹۸ / ۱۷:۲۷
  • دسته‌بندی: دفاعی - امنيتی
  • کد خبر: 98101309868
  • خبرنگار : 71533

واکنش جامعه روحانیت مبارز به ترور سردار سلیمانی

واکنش جامعه روحانیت مبارز به ترور سردار سلیمانی

جامعه روحانیت مبارز طی بیانیه‌ای در واکنش به ترور حاج قاسم سلیمانی تاکید کرد: دشمنان باید بدانند پاسخ جریان مقاومت اسلامی، در برابر این اقدام جنایتکارانه سخت و سهمگین خواهد بود.

به گزارش ایسنا، متن بیانیه جامعه روحانیت مبارز بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا... سردار رشید و سرافراز امت اسلامی، مالک دلهای محرومان و ستمدیدگان منطقه و فرمانده جبهه مقاومت ملکوتی شد. مجاهد طریق حق و مبارز حریم ولایت و دفاع از کیان ایران اسلامی و حریم اهل بیت علیهم السلام همانطور که آرزوی دیرینه اش بود، به همرزمان شهیدش پیوست و دل دنیای اسلام را داغدار کرد. امنیت نظام جمهوری اسلامی و صیانت از ملت با خون سرداران رشید اسلام گره ای ناگسستنی خورده است . خون سردار سلیمانی ها و ابو مهدی ها جان مضاعفی به محور مقاومت در برابر زیاده خواهی های دنیای غرب و دشمنان قسم خورده اسلام - آمریکا و اسراییل جنایتکار و ایادی وابسته - خواهد بخشید و بی تردید راهبردی جدید و راهی تازه تا نابودی تمامی جنایتکاران و استکباران جهانی پیش روی آنها می‌گذارد.

وعده ی الهی تخلف ناپذیر و ظفرمندی و سعادت از آن کسانی است که مقاومت و پایداری را توشه ی راه قرار می دهند. جوانه های بسیاری از خون مطهر سردار حاج قاسم سلیمانی و سلیمانی هایی که راه او را ادامه می دهند، بر درخت تنومند مقاومت اسلامی خواهد رویید و تا نتیجه ی قطعی و نهایی تحت ولایت رهبر معظم انقلاب اسلامی ادامه خواهد یافت.

جامعه روحانیت مبارز، شهادت سرافرازانه دلیرمرد جبهه مقاومت و سرحلقه مدافعان حریم ولایت و اهل بیت، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همراهان ایشان را به پیشگاه حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و محضر فرماندهی معظم کل قوا و ملت شریف و ولایت مدار ایران تسلیت و تعزیت عرض می نماید و دشمنان باید بدانند پاسخ جریان مقاومت اسلامی، در برابر این اقدام جنایتکارانه سخت و سهمگین خواهد بود.

انتهای پیام

5:03 PM

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha