• چهارشنبه / ۴ دی ۱۳۹۸ / ۱۴:۲۸
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 98100403268
  • منبع : بوشهر

فراخوان مسابقه نقاشی و مقاله‌نویسی راپمی

فراخوان مسابقه نقاشی و مقاله‌نویسی راپمی

ایسنا/بوشهر سازمان منطقه ای حفاظت از محیط زیست خلیج فارس و دریای عمان (راپمی) به مناسبت روز محیط زیست مسابقه بزرگ نقاشی و مقاله نویسی دانش آموزی با موضوع حفاظت از گونه های در معرض تهدید در منطقه خلیج فارس و دریای عمان برگزار می کند.

این مسابقه توسط سازمان بین المللی حفظ محیط زیست خلیج فارس و دریای عمان ROPME (مستقر در کویت) در بین کودکان و نوجوانان کشورهای عضو منطقه راپمی (ایران، عراق، امارات، قطر، کویت، بحرین، عربستان و عمان) برگزار می شود.  

به گزارش ایسنا، موضوع نقاشی راپمی، حفاظت از گونه های زیستی درمعرض تهدید خلیج فارس و دریای عمان شامل لاک پشت های دریایی، گاوهای دریایی، نهنگ گوژپشت، فلامینگو و کولی کر (Whale shark) است.

کودکان و نوجوانان علاقه مند باید نقاشی های خود را در کاغذ A۳ با استفاده از آبرنگ، ماژیک یا مداد شمعی و یا ترکیبی از این ها بکشند و از مدادرنگی استفاده نکنند. همچنین مشخصات خود شامل نام، نام خانوادگی، کشور، سن، جنسیت، تلفن، ایمیل، مدرسه و آدرس پستی را در پشت برگه نقاشی تکمیل نموده و حداکثر تا پایان بهمن ماه ۹۸ به نشانی تهران، بزرگراه شهید حکیم، پارک طبیعت پردیسان، سازمان حفاظت محیط زیست، معاونت محیط زیست دریایی ارسال نمایند.

اطلاعیه "مسابقه بزرگ راپمی"
سازمان منطقه ای حفاظت از محیط زیست دریائی (راپمی) به مناسبت روز محیط زیست منطقه (۲۴ آوریل ۲۰۲۰برابر با ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹) اقدام به برگزاری مسابقه نقاشی و مقاله نویسی کرده است.

شرایط شرکت در مسابقه:
*دانش آموزان ۸ تا ۱۸ سال در مسابقه نقاشی و دانش آموزان ۱۳ تا ۱۸ ساله می توانند در مسابقه مقاله نویسی شرکت کنند.
*نقاشی ها و مقالات باید منحصراً در ارتباط با خطرات و آسیب های ناشی از آلودگی دریاها از طریق منابع آلاینده موجود در دریا مانند کشتی ها، سکوهای استخراج نفت و گاز، آب توازن و قایق های صیادی باشد
*متن مقالات به همراه تصاویر مربوط به آنها اعم از عکس یا نقاشی حداکثر در ۵ صفحه تهیه شود.
*نقاشی ها باید در کاغذ A۳ (ابعاد کاغذ برابر با cm۴۰× ۳۰) و با ماژیک، آبرنگ یا مداد شمعی یا ترکیبی از اینها تهیه شوند. نقاشی هائی که با مداد رنگی کشیده شده باشند قابل قبول نیستند.
*هر مقاله باید در کاغذ A۴ در ۵ صفحه و به همراه عکس و یا نقاشی باشد.
*هر مقاله یا نقاشی باید توسط یک دانش آموز تهیه شده باشد و کارهای گروهی قابل قبول نمی باشد.

مهلت ارسال آثار : ۱۳۹۸/۱۱/۳۰

درج این اطلاعات به همراه آثار ارسالی الزامی است: نام و نام خانوادگی/ استان/نام پدر / شهرستان/ شهر / تاریخ تولد (روز/ماه/سال) / آدرس پستی / جنسیت / شماره تلفن / نام مدرسه

اعلام نتایج:
مقالات و نقاشی های ارسالی پس از جمع آوری به دفتر منطقه ای راپمی ارسال و آن دفتر اقدام به داوری و معرفی بهترین آثار می نماید که معاونت دریایی سازمان حفاظت محیط زیست نتایج را از طریق رسانه های گروهی بعد از تاریخ ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ اعلام می نماید.

*آثار برگزیده مسابقه نقاشی در مراسم جشن روز محیط زیست منطقه در نمایشگاهی به نمایش گذاشته خواهد شد.

*همچنین مقالات برگزیده در قالب کتابی به چاپ خواهد رسید و در بین کشورهای منطقه توزیع خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha