• سه‌شنبه / ۳ دی ۱۳۹۸ / ۱۶:۱۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98100302471
  • خبرنگار : 30054

افتتاح مرکز خدمات مشاوره‌ی اجتماعی تلفنی

افتتاح مرکز خدمات مشاوره‌ی اجتماعی تلفنی

با هدف خدمت رسانی به جامعه‌ی هدف سازمان بهزیستی کشور و انجام بخشی از فعالیت های پیشگیرانه‌ی این سازمان، اولین و بزرگترین مرکز خدمات مشاوره‌ی اجتماعی تلفنی، با نام موسسه‌ی روانشناسی مهرآفرینان امید زندگی (مرکز مشاوره همکده) آغاز به کار کرد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام موسسه مهرآفرینان، پروانه‌ی فعالیت مرکز خدمات مشاوره‌ی اجتماعی مهرآفرینان امید زندگی (همکده) به شماره ۴۳۹۴/۲۶۹۷/۷۱۷ در اجرای قانون تشکیل سازمان بهزیستی کشور و بند ۶ ماده ی ۲۶ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت مصوب ۲۷/۱۱/۱۳۸۰ مجلس شورای اسلامی صادر شده است .

هدف اصلی تأسیس و راه اندازی مرکز مشاوره ی همکده، اجرای طرحهای پیشگیری از آسیبهای اجتماعی اعم از آموزش مهارتهای زندگی ، آموزش خانواده،  مهارت های زندگی زناشویی و حل تعارض بین زوجین و زوج درمانی ، پیشگیری از طلاق ، آموزش الگوهای تربیت فرزند و فرزند پروری ، آموزش مهارتهای فردی اعم از مهارتهای ارتباطی و تقویت اعتماد به نفس و مثبت اندیشی و کنترل خشم و پیشگیری از افسردگی و ... و مشاوره در خصوص اعتیاد و شیو ههای پیشگیری از آن، آموزش پیشگیری از خیانت زناشویی و شیوه‌های برخورد با آن و غیره است.

متقاضیان مشاوره روانشناسی از سراسر کشور می توانند از طریق سامانه ۲۰۰۰۵۵۵۵ و شماره ۹۱۰۰۳۰۰۳ - ۰۲۱ به متخصصین روانشناسی بالینی این مرکز مشاوره ی تلفنی، که مورد تأیید سازمان بهزیستی کشور نیز هستند، وصل شده و ضمن دریافت راهکارهای تخصصی روانشناختی، با افزایش و اصلاح اطلاعات خانواده در خصوص مسائلی همچون اعتیاد، مهارتهای ارتباطی، خشونت در خانواده، مشاوره ازدواج، پیشگیری از خیانت و طلاق، درمان یا بهبود مشکلات زناشویی موجب رضایتمندی ، افزایش لذت زندگی و پایداری خانواده شوند.

علاوه بر این ، مرکز مشاوره‌ی خدمات عمومی و روانشناختی مهرآفرینان امید زندگی (همکده)، پاسخگوی فوری سوالات هموطنان و آماده‌ی ارائه‌ی مشاوره در حوزههای روانشناختی، طراوت و شادابی روح، تحکیم بنیان خانواده، ارتقای سطح آموزشی، تحصیلی و شغلی، مشکلات جنسی، مشکلات خانوادگی، مسائل زناشویی، تربیت فرزند و کلیهی سوالات دیگری است که در ذهن هم میهنان عزیزمان نقش بسته و به دنبال دریافت پاسخ صحیح و سریع آن هستند.

مرکز مشاوره همکده بعنوان بزرگترین مرکز مشاوره تلفنی روانشناسی کشور ، خدمات مشاوره روانشناختی را بصورت شبانه روزی در زمینههای مشاوره ازدواج، مشاوره طلاق، مشاوره فردی، مشاوره خانواده، اعتیاد، مشاوره جنسی، مشاوره کودکان، فرزند پروری، افسردگی، مثبت اندیشی، اضطراب و... ارائه می کند و شما میتوانید به روش های مختلف و با حداقل هزینه با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید و از مزایای مشاوره تلفنی بهرهمند شوید.

برترین مشاوران و روانشناسان کشور در مرکز مشاوره همکده ، زندگی با نشاط و سلامت روان را برای شما فراهم میکنند.

مزایای مشاوره تلفنی روانشناسی:

۱- طرح موضوعات و مشکلات با مشاور تخصصی بدون دغدغه و خجالت

۲- دریافت مشاوره در هر ساعتی از شبانه روز

۳- صرفه جویی در هزینهها با حذف هزینه ایاب و ذهاب

۴- صرفه جویی در زمان با حذف زمان تردد و ترافیک

۵- سهولت دسترسی به خدمات مشاوره

شیوه های ارتباط با ما:

۱- ارسال پیامک ۲۰ به ۲۰۰۰۵۵۵۵

۲- تماس با ۴۶۰۱۸۶۵۴-۰۲۱ جهت اخذ راهنمایی و پشتیبانی

انتهای رپرتاژ آگهی 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha