• سه‌شنبه / ۲۶ آذر ۱۳۹۸ / ۱۱:۰۲
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 98092619470
  • خبرنگار : 50165

رقابت سه دقیقه‌ای دانشجویان استان زنجان برای دفاع از پایان‌نامه

رقابت سه دقیقه‌ای دانشجویان استان زنجان برای دفاع از پایان‌نامه

ایسنا/زنجان مرحله استانی چهارمین دوره مسابقات ملی دفاع سه‌ دقیقه‌ای پایان‌نامه دانشجویی در استان زنجان برگزار شد.

مرحله استانی چهارمین دوره مسابقات ملی دفاع سه دقیقه‌ای پایان‌نامه‌های دانشجویی در زنجان در محل سالن اجتماعات شهید نوری مجتمع فرهنگی جهاددانشگاهی استان زنجان و با حضور دانش‌آموختگان مقاطع کارشناسی‌ارشد و دکترا برگزار شد.

در این رقابت‌ها که ۵۷ نفر از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی برای حضور در آن اعلام آمادگی و ثبت‌نام کرده بودند در نهایت ۲۰ دانشجو از دانشگاه‌های مختلف استان، با بررسی شرایط و طبق ضوابط آیین‌نامه به مسابقات راه یافتند که مرحله استانی این مسابقات با حضور ۲۰ شرکت‌کننده به کار خود پایان داد که در نهایت سیده‌شکوفه موسوی، زولفا افشاری و رضا احمدی به ترتیب جایگاه اول تا سوم این مسابقات را کسب کردند.

برگزاری مسابقات دفاع سه‌ دقیقه‌ای از پایان‌نامه‌های دانشجویی، بستری برای کمک به رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی، بیانی و ایده‌پردازی در دانشجویان و نیز مهیا کردن فرصتی برای برقراری ارتباط بین فضای دانشگاه، صنعت، جامعه و کاربردی کردن پژوهش‌ها و تحقیقات دانشجویی است.

در مرحله داوری برای دفاع از هر پایان‌نامه، چهار داور حضور دارند که این داوران ترجیحا از اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی هستند و در موارد خاص نیز اساتید و صاحب‌نظران غیر هیئت‌علمی با مدرک دکتری و سوابق علمی امکان داوری خواهند داشت.

شرکت‌کنندگان صرفاً سه دقیقه زمان برای ارائه پایان‌نامه خود خواهند داشت و به ازای زمان اضافی که در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد، از آنان امتیاز کم می‌شود و پس از اضافه شدن بیش از ۱۵ ثانیه به زمان ارائه، شرکت‌کننده از دور مسابقات حذف خواهد شد؛ لذا باید همه مطالب شرکت‌کنندگان فقط در اسلایدی یک صفحه‌ای ارائه شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha