• دوشنبه / ۲۵ آذر ۱۳۹۸ / ۲۰:۵۸
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 98092519164
  • خبرنگار : 50046

سرپرست تیم کشتی اترک:

اجازه نمی دهیم به راحتی کاپ قهرمانی از خراسان شمالی خارج شود

اجازه نمی دهیم به راحتی کاپ قهرمانی از خراسان شمالی خارج شود

ایسنا/خراسان شمالی سرپرست تیم کشتی اترک گفت: اجازه نمی دهیم به راحتی کاپ قهرمانی ششمین دوره مسابقات کشتی جام باشگاه های جهان از خراسان شمالی خارج شود.

مصطفی دلیریان در نشست خبری که در تاریخ 25 آذر ماه در محل اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، با اشاره به برگزاری مسابقات کشتی جام باشگاه های جهان به میزبانی خراسان شمالی در بجنورد اظهارکرد: تیم اترک از خراسان شمالی یکی از تیم های شرکت کننده در این مسابقات است و کشتی گیران این تیم یقه تیم های دیگر را خواهد گرفت و به راحتی قهرمانی را به سایر تیم ها واگذار نمی کند.

وی افزود: کشتی گیران این تیم تلاش خواهند کرد تا بر سکوی قهرمانی قرار گیرند.

حمید قشنگ سرمربی تیم اترک نیز در ادامه این نشست خبری بیان کرد: تیم اترک به عنوان نایب قهرمان در لیگ کشتی قرار گرفت و این امر سبب شده تا این تیم علاقمندان خود را پیدا کند.

وی با بیان اینکه اغلب کشتی گیران تیم اترک که در مسابقات کشتی جام باشگاه های جهان شرکت خواهند کرد، بومی هستند، ادامه داد: وضعیت تیم اترک در این مسابقات بستگی به گروه بندی های انجام شده دارد.

قشنگ تصریح کرد: تیم ایران مال یکی از تیم های رویایی در این مسابقات است چراکه هزینه های زیادی را انجام داده و بهترین کشتی گیران را در اختیار گرفته است.

وی افزود: پیروزی تیم های اترک و دانشگاه آزاد به صورت 50-50 است و هر کدام از این تیم ها پیروز شوند، می توانند برای مقام سوم و چهارمی به رقابت بپردازند.

سرمربی تیم اترک در ادامه سطح این تیم را بالاتر از تیم های خارجی شرکت کننده در این مسابقات اعلام کرد.

وی ابراز امیدواری کرد که تیم های رقابت کننده ایرانی در مسابقات کشتی جام باشگاه های جهان در یک گروه قرار نگیرند که این امر هم کیفیت سطح مسابقات و هم جذابیت برای تماشاگران را افزایش می دهد.

قشنگ گفت: ترکیب قرار گرفتن تیم ها باید به گونه ای باشد که یا قرعه کشی به صورت 100 درصدی شکل گیرد و یا اینکه امتیاز میزبانی نیز در نظر گرفته شود.

وی در ارتباط با انصراف تیم های کشتی آمریکا و روسیه از این مسابقات اظهار کرد: اگر دو تیم مذکور در این مسابقات شرکت می کردند، سطح کیفیت مسابقات بسیار بالا می رفت اما تیم های آذربایجان و هندوستان نیز تیم های بدی نیستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha