• سه‌شنبه / ۱۲ آذر ۱۳۹۸ / ۱۷:۰۸
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 98091208834
  • منبع : منطقه جنوب تهران

معاون استاندار تهران:

ورامین ظرفیت حضور دو نماینده در مجلس را دارد

ورامین ظرفیت حضور دو نماینده در مجلس را دارد

ایسنا/تهران معاون استاندار تهران گفت: با توجه به این که پهنه جغرافیایی دشت ورامین بسیار گسترده است و سه شهرستان را شامل می شود، نشان می دهد که این شهرستان، ظرفیت حضور دو نماینده در مجلس را دارد.

محمد امامی امین معاون استاندار تهران عصر سه شنبه با حضور در فرمانداری شهرستان ورامین، از این حوزه انتخابیه، پیشوا و قرچک بازدید به عمل آورد و در خصوص انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما در طول ۴۰ سال گذشته به صورت میانگین هر یک سال و نیم یک بار انتخابات داشته ایم و تلاش کردیم که دموکراسی در کشور ما حاکم شود.

وی ادامه داد: انتخابات عرصه بروز و ظهور فرصت ها و استعدادها است و به نوعی مشق دموکراسی محسوب می شود، برگزاری انتخابات پیش روی برای ما اهمیت دارد و مهم است.

معاون استاندار تهران یادآور شد: هر کدام از ما باید تلاش کنیم که به سهم خودمان تنور انتخابات را داغ تر کنیم، ما حتی اگر بخواهیم در حوزه‌های دیپلماسی، اقتصادی و اجتماعی در عرصه بین الملل حرفی برای گفتن داشته باشیم باید تلاش کنیم که از همه ظرفیت و جمهوریت نظام در جریان ایجاد یک فرصت برای کشور عزیزمان استفاده کنیم.

امامی امین خاطرنشان کرد: خوشبختانه حوزه انتخابیه شهرستانهای ورامین، پیشوا و قرچک تا هم اکنون عملکرد بسیار خوبی را داشته‌اند، تمام بسترهای اجرایی لازم در این حوزه انجام شده است.

وی در خصوص دشت ورامین ادامه داد: دشت ورامین حق بزرگی بر گردن انقلاب اسلامی دارد، در طی این سالها شاید مستحق بهترها و بهترین ها بوده است، اما شاید محدودیت ها و شرایط حاکم بر کشورمان ، نتوانستیم ظرفیتها و پتانسیل هایی که در مجموعه دشت ورامین می باشد به منصه ظهور برسانیم.

معاون استاندار تهران افزود: چقدر خوب می شد که امسال شاهد این مسئله بودیم که دشت ورامین صاحب ۲ نماینده می شد، با توجه به این که پهنه جغرافیایی دشت ورامین بسیار گسترده است و شامل سه شهرستان می باشد، ای کاش شاهد حضور ۲ نماینده در صحن مجلس شورای اسلامی از سوی دشت ورامین بودیم ؛ امیدواریم که در دوره بعدی شاهد این مسئله باشیم و این نقیصه اصلاح شود.

امامی امین در پایان سخنان خود اظهار کرد: امیدواریم که هر کسی که انتخاب می‌شود و از صندوق‌های رای شهرستان بیرون می آید، ان‌ شاء الله این خواسته به حق مردم دشت ورامین را اجابت کند؛ دشت ورامین مشکلات بسیار زیادی دارد، کسی که از طرف مردم ورامین نماینده میشود او می تواند خیلی موثر باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha