• یکشنبه / ۱۰ آذر ۱۳۹۸ / ۱۵:۳۳
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98091006886
  • خبرنگار : 30054

آفر تور زمینی باکو هتل آف با بیسان گشت

آفر تور زمینی باکو هتل آف با بیسان گشت

تور زمینی باکو و اقامت در هتل آف یکی از تورهای پرطرفدار برای مسافران ایرانی علاقه‌مند به شهر زیبای باکو به‌حساب می‌آید.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام بیسان گشت، تورهای باکو به‌خصوص برای هتل آف در فصل هایسیزن همچون چون بهار و تابستان بسیار سریع پر می‌شود و باید سریع برای رزرو آن اقدام کرد. شرکت بیسان گشت مهر که شرکتی معتبر و فعال در حوزه تورهای خارجی هست، مجری مستقیم برگزاری تورهای زمینی و هوایی باکو هست. در تور زمینی باکو نیز همواره تورهای خود را با اتوبوس از تهران و یا از مرز آستارا و بیله سوار به‌صورت گروهی و انفرادی برگزار می‌کند.

اگر علاقه‌مند به تورهای هیجان‌انگیز باکو به‌صورت گروهی و یا انفرادی هستید با شماره تماس ۰۲۱۶۶۵۳۸۰۶۱ با کارشناسان تور باکو در ارتباط باشید.

شرکت بیسان گشت مهر مجری مستقیم تورهای دیگری چون تور استانبول، دبی و بسیاری از مسیرهای دیگر هست که می‌توانید بهترین آفرهای این تورها را با بیسان گشت دریافت کنید. شرکت بیسان گشت در وب‌سایت خود به آدرس bisungasht.com آفرهای تمامی مسیرها را برای تمامی هتل‌ها اعلام می‌کند که می‌توانند بنا به برنامه سفرتان بهترین پکیج را انتخاب و رزرو کنید.

تور زمینی باکو هتل آف:

کشور آذربایجان و پایتخت آن یعنی باکو یکی از شهرهای بسیار پرطرفدار برای گردشگران ایرانی به‌حساب می‌آید که هر ساله ایرانیان زیادی را به سمت خود می‌کشاند. در واقع شهر باکو که ترکیبی از باکوی تاریخی و باکوی مدرن هست هر گردشگری با هر سلیقه‌ای را به خود جذب می‌کند.

یکی از هتل‌های پرطرفداری که مسافران تور باکو علاقه زیادی به اقامت در آن دارند هتل آف باکو هست، چرا که این هتل در کنار دریای زیبای خزر قرار دارد و جز معدود هتل‌های باکو هست که ساحل اختصاصی دارد. به‌علاوه هتل آف دارای یک تراس هست که می‌توانید غروب را در این عرشه سپری کنید و از دریای خزر و همچنین ویو شهر باکو لذت ببرید. از دیگر امکانات فوق‌العاده هتل آف باکو اسکی روی آب، دوچرخه‌سواری، موج‌سواری، زمین تنیس، میز پینگ‌پونگ نیز جز دیگر امکانات هتل آف باکو هست که می‌تواند تجربه فوق‌العاده‌ای را برای مسافران و میهمانان خود به وجود آورد. این هتل داری ۷ رستوران است که ۳ تای آن در داخل هتل و ۴ رستوران دیگر آن در فضای بیرون هتل و در محوطه ای باز قرار دارد. غذاهای این رستوران‌ها بسیار متنوع و لذیذ هست. همین ویژگی‌ها باعث شده که مسافران زیادی اقامت در هتل آف باکو را بر هتل‌های دیگر ترجیح دهند و خیلی سریع‌تر از هتل‌های دیگر پر شود؛ اما نکته مهمی که باید به آن توجه داشت این است که این هتل برای فصل گرما مناسب است و با توجه به این‌که شهر باکو در منطقه سردسیر قرار دارد در فصل سرما، ساحل اختصاصی و پارک آبی آن باز نیست و تنها می‌توانید هتل آف را برای اقامت انتخاب کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha