• شنبه / ۹ آذر ۱۳۹۸ / ۱۴:۵۲
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 98090905930
  • خبرنگار : 50163

فرماندار طارم عنوان کرد

رفع مشکل کمبود فضای اورژانس بیمارستان شهدا از مطالبات مردم طارم

رفع مشکل کمبود فضای اورژانس بیمارستان شهدا از مطالبات مردم طارم

ایسنا/زنجان فرماندار طارم گفت: رفع مشکل کمبود فضا اورژانس بیمارستان شهدا از مطالبات مردم این شهرستان است.

ستار صفری در دیدار با معاون اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان، خواستار رفع مشکل اعزام‌های اورژانسی برای دسترسی و انتقال بیمار در مواقع ضروری به استان‌های همجوار شد و اظهار کرد: با توجه به انجام مطالبات زیاد در این خصوص مشکلات خصوصا در نیمه دوم هر سال برای اعزام بیمار وجود دارد.

وی فضای کم اورژانس شهرستان را یکی از مشکلات طارم عنوان کرد و افزود: حجم مراجعات بیماران و مردم به دلیل فضای کم در اورژانس بیمارستان شهدای طارم، موجبات نارضایتی مردم شهرستانرا فراهم کرده است، لذا این مورد نیز باید پیگیری و مرتفع شود.

این مسئول با اشاره به اجرای طرح تحول سلامت در کشور، ادامه داد: طرح تحول سلامت موجب شد کلینیک تخصصی در مرکز شهرستان طارم و در شهر آب‌بر احداث شود که در این راستا با حضور متخصصان پزشک در شهرستان از حجم مراجعه بیماران به بیمارستان کاسته شده است.

فرماندار طارم تصریح کرد: لازم است در جهت پیشرفت و ارتقای حوزه سلامت شهرستان، پیگیری و تلاش‌هایی انجام پذیرد.

وی با اشاره به واگذاری یک دستگاه آمبولانس پیشرفته به فوریت‌های پزشکی شهرستان طارم، اظهار کرد: اختصاص این دستگاه آمبولانس برای اعزام بیماران پرخطر و مادران باردار از مناطق کوهستانی و صعب‌العبور به مراکز سلامت جامع شهری و روستایی و نیز بیمارستان، بسیار مفید و ضروری است.

به گزارش ایسنا،‍ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی روزهای اخیر یک دستگاه آمبولانس جدید اسپرینتر ۳۱۵ به فوریت‌های پزشکی شهرستان طارم به ارزش ۱۵ میلیارد ریال تحویل داد که این آمبولانس مجهز به تجهیزات مدرن است و با توجه به شرایط کوهستانی و صعب‌العبور بودن خیلی از مناطق شهرستان طارم، در انجام ماموریت‌های اورژانسی در مناطق سخت‌گذر بسیار مفید و موثر خواهد بود. با اضافه شدن این آمبولانس، تعداد آمبولانس‌های فوریت‌های پزشکی به ۸ عدد دستگاه رسید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha