• دوشنبه / ۲۷ آبان ۱۳۹۸ / ۱۹:۰۹
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 98082717837
  • خبرنگار : 71234

تلاش مسئولان برای رفع نگرانی مردم از آسیب‌رسان بودن پارازیت‌ها و فرکانس‌های ماهواره‌ای

تلاش مسئولان برای رفع نگرانی مردم از آسیب‌رسان بودن پارازیت‌ها و فرکانس‌های ماهواره‌ای

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت که طبق بررسی‌های به عمل آمده، هیچ گزارش قطعی درباره وجود اثرات مضر و آسیب‌رسان پارازیت‌ها و فرکانس‌های ماهواره‌ای وجود ندارد؛ لذا مردم نباید نگران باشند.

محمدحسین قربانی در گفت‌وگو با ایسنا در توضیح جلسه امروز کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: این جلسه با حضور مدیر شبکه سلامت و رئیس شورای سیاست‌گذاری سلامت سازمان صداوسیما برگزار شد که گزارشی از برنامه‌های خود را ارائه دادند.

وی گفت که در این جلسه تاکید شد باید مسائل بهداشت و درمان به صورت شفاف در صداوسیما مطرح شود.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت که در این جلسه آثار پارازیت و امواج ماهواره‌ای بر سلامت مردم با حضور وزیر ارتباطات و مسئولان وزارت بهداشت، سازمان محیط زیست، سازمان انرژی اتمی و مرکز پژوهش‌های مجلس مورد بحث و بررسی قرار گرفت. طبق گزارشات ارائه شده تا امروز هیچ گزارش قطعی درباره اینکه فرکانس‌ها باعث سرطان، ناباروری و بارداری خارج از رحم می‌شود، وجود ندارد.

به گفته وی، در این جلسه مقرر شد گزارشی با محوریت دولت و دستگاه‌های ذی‌ربط با همکاری تعدادی از دانشگاه‌های معتبر دنیا تهیه شود تا با ارائه گزارشی شفاف به مردم دغدغه و نگرانی آنها از آسیب‌رسان بودن فرکانس‌ها رفع شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۹:۳۵

از مواد غذايي حاصله از تغييرات ژنتيكي هم هيچ گزارشي مبني بر سرطانزا بودن و ...نرسيده ولي همه كشور از جمله ايران در اين مورد با دقت بيشتري عمل ميكنن اين مورد هم مانند همين پارازيت هاست

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۹:۵۴

این که میگن گزارشی به دستمون نرسیده، حدس بزنین کی قرار بود گزارش برسونه؟ :)))) خودشون . ما از خودمون تشکر میکنیم که گزارشی مبنی بر مضر بودن ندادیم پس میتونین با خیال راحت زیر امواج بخوابین.

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۲۱:۲۸

ما که ماهواره نداریم....ولی پارازیت ضرر داره.....مگه میشه موج بفرستی و ضرر نداشته باشه...فراخوان بزنید دانشجویان اگر مقاله معتبر علمی براتون نفرستادن.....ایسنا این سوال را در قسمت علمی پژوهشی مطرح کنه.....

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۸ ۰۵:۵۶

متاسفم برای مسئولان که اینگونه از کنار چنین مسئله مهمی به راحتی میگذرند ما که خودمون زخم خورده این پارازیتها هستیم ... التماس تفکر

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۸ ۰۵:۵۷

پارازیت ها خیلی خوبم هست حتی خواص درمانی هم داره بابا ما ها پیش پیش میدونیم خواص درمانیشم بعدا کشف میکنید منتش سرمون میزارید

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۸ ۰۸:۲۹

عده زیادی از مردم از شنیدن صدای سوت مانند در داخل سر خود معترضند اگر این پارازیت نیست پس چیست !!!