• دوشنبه / ۲۰ آبان ۱۳۹۸ / ۱۱:۲۲
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98082012343
  • خبرنگار : 30054

آرامش و اطمینان در سفر همراه با سیروسفر

آرامش و اطمینان در سفر همراه با سیروسفر

امروزه پیشرفت تکنولوژی و فناوری همۀ جنبه‌های زندگی بشر را تحت تاثیر قرار داده‌ و بسیاری از خدمات در راستای اینترنتی شدن قدم برداشته‌ است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام بازارگاه، این تغییرات حیطه حمل و نقل را نیز دستخوش تغییر کرده‌، به گونه‌ای که امروزه بیش از ۹۰% بلیط اتوبوس‌ها به صورت آنلاین خریداری می‌شوند. در گذشته برای خرید بلیط اتوبوس سفرهای خود مجبور بودیم به صورت حضوری به ترمینال مسافربری برویم و با ایستادن در صف، بلیط خودمان را بخریم. در ایام شلوغی و مناسبت‌ها باید ساعت‌ها در صف منتظر می‌ماندیم و گاهی اتوبوس مورد نظر ما پر می‌شد و از سفر جا می‌ماندیم. امروزه تکنولوژی این مشکل را حل کرده‌ است. خرید به صورت آنلاین جایگزین خرید حضوری شده‌ و به این ترتیب در وقت و هزینه‌ها صرفه جویی می‌شود.

شرکت مسافربری سیروسفر

از جمله شرکت‌های مسافربری پیشتاز در به روز کردن خدمات آنلاین شرکت مسافربری سیروسفر می‌باشد. سیروسفر با بهره‌گیری از اتوبوس‌های به روز و مدرن از قبیل VIP تخت‌شو و مانیتوردار به مسافران سرویس‌دهی می‌کند. این شرکت در اقصی نقاط ایران نمایندگی فعال دارد و مسافران با مراجعه به هر یک از نمایندگی‌های این شرکت به راحتی می‌توانند بلیط اتوبوس سیروسفر را به صورت رفت و برگشت بخرند.

روش خرید بلیط اتوبوس از سیروسفر

امکان خرید اینترنتی بلیط اتوبوس سیروسفر در سامانه بازارگاه فراهم است. بازارگاه جامع‌ترین وبسایت خرید بلیط اتوبوس است که کلیه شرکت‌های مسافربری و مسیرها را پوشش می‌دهد. برای خرید بلیط سیروسفر کافیست وارد صفحه این شرکت در بازارگاه شوید و با وارد کردن اطلاعات سفر و طی‌کردن مراحل خرید، به آسانی بلیط بخرید.

ابطال بلیط اتوبوس سیروسفر

شرکت مسافربری سیروسفر دارای سیستم ابطال بلیط به صورت کارت به کارت می‌باشد. شما در صورت منصرف‌شدن از خرید می‌توانید بلیط اتوبوس خود را باطل کرده و مبلغ بلیط به حساب شما بازگردانده می‌شود.

خرید بلیط اتوبوس سیروسفر با موبایل

خرید بلیط اتوبوس سیروسفر از طریق اپلیکیشن بازارگاه نیز به سادگی امکان‌پذیر است. برای خرید بلیط، اپلیکیشن بازارگاه را از مارکت‌های معتبری مانند کافه بازار دانلود کرده و روی گوشی خود نصب کنید. پس  از آن با واردشدن به آپ بازارگاه و انتخاب مبدا، مقصد و تاریخ حرکت سرویس‌های مختلف برای شما نمایش داده می‌شود. برای خرید بلیط از سیروسفر کافیست از طریق گزینه فیلتر بر اساس نام شرکت، نام شرکت سیروسفر را انتخاب کنید. سپس سرویس مورد نظرتان را انتخاب و اطلاعات خواسته شده را وارد کنید و در پایان مبلغ بلیط را پرداخت کنید.

بازارگاه بازاری برای رفاه مسافران

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha