• دوشنبه / ۱۳ آبان ۱۳۹۸ / ۱۲:۰۶
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 98081307529
  • منبع : نمایندگی کردستان

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان:

ظلم به مردم مظلوم جهان حقانیت شعار مرگ بر آمریکا است

ظلم به مردم مظلوم جهان حقانیت شعار مرگ بر آمریکا است

ایسنا/کردستان معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان گفت: موضوعات مربوط به مردم مظلوم فلسطین و ظلمی که از طرف دولتمردان آمریکا نسبت به مردم مظلوم روا داشته می شود، حقانیت شعار مرگ بر آمریکای ملت بزرگ ایران است.

حسین فیروزی در حاشیه راهپیمایی یو الله ۱۳ آبان، در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: امروز مردم خاورمیانه بیش از هر زمان دیگری ظلم و زور دولتمردان آمریکا را به نسبت به مردم مظلوم دریافتند.

وی افزود: امروز صدای مردم خاورمیانه در خصوص سردادن شعار مرگ بر آمریکا رساتر از هر زمان دیگری است.

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان، عنوان کرد: موضوعات مربوط به مردم مظلوم فلسطین و ظلمی که از طرف دولتمردان آمریکا نسبت به مردم مظلوم روا داشته می شود، همه هنجارهای حقوق بین المللی که شکسته می شود و همچنین قرار گرفتن در کنار نتانیاهو و راستگرایان اسراییل و ظلمی که به مردم یمن و سوریه می شود، همه حقانیت شعار مرگ بر آمریکای ملت بزرگ ایران است.

وی تاکید کرد: لذا همراه با مردم خاورمیانه و مظلومان جهان، امروز رساتر شعار مرگ بر آمریکا را به گوش جهانیان می رسانیم.

آمریکا به هیچ عهدی پایبند نیست

سردار علی آزادی، به ایسنا گفت: ۱۳ آبان مصادف با استکبار ستیزی است و مردم یکبار دیگر در این روز نشان دادند که به هیچ عنوان با آنها سازش نخواهند کرد، چرا که مکارانه عمل می کنند و پایبند به قراردادهای بین المللی نیستند.

وی افزود: امروز مردم ما محکمتر از همیشه جواب آمریکا را خواهند داد.

فرمانده نیروی انتظامی استان کردستان، امروز باید تلاش کنیم که بر پای خودمان متکی باشیم، دشمنان از ابتدای انقلاب تحریم ها را بر ما اجرایی کردند، اما در این شرایط که تحریم حداکثری است، ما باید با انسجام، وحدت و توجه به رونق تولید و اقتصاد مقاومتی در داخل کشور پاسخ دندان شکنی به آن ها بدهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha