به گزارش ایسنا بنابراعلام سیمکارت، اخیرا شکایات متنوعی از اپراتورهای مختلف درباره این موضوع مطرح شده که از سمت مقامات در حال پیگیری و بررسی هست. ناگفته نماند که در این میان موضوع عدم آنتن دهی تلفن همراه در صدر قرار دارد. در ادامه این مشکل مبحث دیگری که اخیرا و به وفور شاهد آن هستیم، وجود ضعف در اطلاعرسانی خبرهای به روز برخی از اپراتورها از طریق سایت میباشد. با توجه به روند افزایشی اپراتورهای سیم کارتهای مختلف و حق انتخاب برای خرید سیم کارت، ارائه خدمات به روز و آگاهی سازی و اطلاع رسانی خبرها از طریق وب سایتهای مربوط به اپراتورها، به مبحثی مهم و اساسی تبدیل شده است. در واقع میتوان این نوید را به اپراتورها داد که تمامی آنها قادر خواهند بود با غلبه بر مشکلات ریز و درشت حاکم بر اوضاع کنونی، مشکل کاهش فروش سیم کارت را برطرف نموده و روز به روز به بازار "فروش سیم کارت" رنگ و بوی تازهای بدهند. تمامی اپراتورها با عرضه خط رند ویژه خود و همچنین قیمت مناسب برای فروش سیم کارت مربوطه سعی دارند تا با پیشی گرفتن از دیگری جایگاه ویژه ای برای خود ثبت کنند. اما ناگفته نماند که در مبحث مربوط به اطلاع رسانی اخبار روز، بسیاری از اپراتورها با ضعف اساسی و کاربردی روبرو هستند که اخیرا موجب عکس العملهای متنوع از سمت کاربران خود شده است.
ضعف اطلاع رسانی بعضی از اپراتورها
در ادامه مباحث مطرح شده میتوان به اطلاع رسانی ضعیف بعضی از اپراتورها اشاره نمود. در واقع میتوان گفت طبق اطلاعات بدست آمده بسیاری از اپراتورها در اطلاع رسانی از طریق وب سایت خود بسیار ضعیف عمل میکند. البته باید یادآور شویم که این اپراتورها بجای تمرکز و فعالیت هدفمند برای اطلاع رسانی از سمت وب سایت خود که بعنوان منبعی معتبر و رسمی هست، از طریق منابع دیگر اقدام به اطلاع رسانی میکنند. اما سوالی که این میان مطرح میشود این است که در عصری که اطلاع رسانی از طریق سایت برای بسیاری از ادارات و شرکت ها، بعنوان منبعی رسمی تلقی میشود، اینگونه کم کاری ریشه در چه چیزی میتواند داشته باشد و چه پیامدهایی را شامل میشود؟
انتهای رپرتاژ آگهی
نظرات