• شنبه / ۲۷ مهر ۱۳۹۸ / ۱۲:۰۲
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 98072719756
  • خبرنگار : 71567

مدیرعامل بنیاد حامیان دانشگاه شریف خبر داد

پرداخت کمک‌هزینه تحصیلی به دانشجویان شریف از آبان ماه

پرداخت کمک‌هزینه تحصیلی به دانشجویان شریف از آبان ماه

مدیرعامل بنیاد حامیان دانشگاه صنعتی شریف از پرداخت کمک‌هزینه تحصیلی برای دانشجویان این دانشگاه از آبان‌ماه سال جاری خبر داد و گفت: شیوه‌نامه دریافت بورسیه‌ کمک‌هزینه‌ تحصیلی بنیاد حامیان دانشگاه شریف در آینده نزدیک تدوین خواهد شد.

به گزارش ایسنا، دکتر فوژان صباحی با اعلام این خبر افزود: اعطای کمک‌هزینه‌ی تحصیلی ٥٠٠ دانشجوی دانشگاه صنعتی شریف توسط نیکوکاران از آبان ماه ۱۳۹۸ عملیاتی خواهد شد و تمامی خیرین می توانند در این پویش شرکت کنند و برای توسعه آموزش عالی به این حرکت خیرخواهانه بپیوندند.

وی افزود: شرایط و شیوه‌نامه دریافت بورسیه‌ کمک‌هزینه‌ تحصیلی بنیاد حامیان دانشگاه شریف در آینده نزدیک توسط معاونت دانشجویی دانشگاه تدوین و اعلام خواهد شد. این حمایت از نوع پرداخت کمک‌هزینه تحصیلی بوده و ماهانه دو میلیون ریال (برای 10ماه در طی یک سال تحصیلی) به‌حساب هر یک از دانشجویان معرفی‌شده توسط معاونت دانشجویی واریز خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف دکتر صباحی یادآور شد: بنیاد حامیان دانشگاه صنعتی شریف که فعالیت خود را به همت جمعی از نیکوکاران علاقه‌مند به رشد و شکوفایی آموزش عالی در کشور از زمستان ۱۳۹۷ آغاز کرده، اقدامات متنوع و متعددی را در ارتباط با توسعه فضای فیزیکی و کمک به فعالیت‌های آموزشی و رفاهی دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف انجام داده است.

مدیرعامل بنیاد حامیان دانشگاه صنعتی شریف در پایان خاطرنشان کرد: این بنیاد باهدف بهره‌گیری از توانمندی‌های مادی و معنوی خیرین و واقفان، دانش‌آموختگان و دوستداران دانشگاه، ساماندهی فعالیت‌های نیکوکارانه و تشویق و ترغیب نیک‌اندیشان در تقویت و گسترش زیرساخت‌های علمی، آموزشی و فرهنگی دانشگاه را در دستور کار خود دارد. و در این راستا، پرداخت کمک‌هزینه تحصیلی به دانشجویان واجد شرایط، یکی از برنامه‌های بنیاد حامیان به شمار می رود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha