به گزارش ایسنا، سوبارو به عنوان یکی از معروفترین برندهای خودروسازی ژاپنی، سهم قابل توجهی از فروش خودرو در جهان به خصوص در آمریکای شمالی را داراست که طبق آمار و گزارشهای منتشر شده از سوی این خودروساز ژاپنی در وب سایت seekingalpha، میزان فروش سوبارو در بازار ایالات متحده آمریکا در سپتامبر سال جاری میلادی نسبت به مدت مشابه سال گذشته با یک کاهش ۹.۴ درصدی روبرو شده و به ۵۱ هزار و ۶۵۹ دستگاه در ماه گذشته میلادی رسیده است.
این خودروساز در این گزارش، افت میزان فروش محصولاتش را به تولید کم خودرو و کاهش سه روزه فروش خودرو نسبت به سپتامبر ۲۰۱۸ مربوط دانست و اعلام کرد که از آغاز سال جاری میلادی تاکنون، سوبارو موفق شده است ۵۲۵ هزار و ۳۲۹ دستگاه خودرو بفروشد که برخلاف فشارهای وارده بر بازار، در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۴.۴ درصد رشد و افزایش یافته است. اوایل ماه گذشته میلادی بود که شرکت ژاپنی سوبارو از فروش ۱۰ میلیون دستگاه در بازار ایالات متحده آمریکا خبر داد و از این بابت ابراز خرسندی و خوشحالی کرد.
توماس دال، مدیر ارشد اجرایی سوبارو در آمریکا در این خصوص با انتشار یک بیانیه مطبوعاتی خاطرنشان کرد: چهل و یک سال طول کشید تا به فروش پنج میلیون دستگاه دست بیابیم این در حالیست که تنها در عرض مدت ۱۰ سال توانستیم پنج میلیون دیگر را به این رقم اضافه و دستاورد جدید و بزرگی را در بازار آمریکا کسب کنیم.
وی همچنین ادامه داد: این آمار و استقبال بینظیر مشتریان آمریکایی از محصولات سوبارو به معنای افزایش اعتماد و علاقه آنها به رعایت استانداردهای کیفیت، زیبایی و امنیتی خودروهای این برند ژاپنی تلقی میشود.
در زیر میزان فروش و درصد رشد مدلهای مختلف سوبارو در ماه گذشته میلادی به ترتیب ذکر شده است:
سوبارو Ascent: با ۹.۲ درصد کاهش، پنج هزار و ۳۱۹ دستگاه
سوبارو Forester: با ۰.۲ درصد کاهش، ۱۳ هزار و ۴۲۱ دستگاه
سوبارو Outback: با ۱۲.۵ درصد کاهش، ۱۱ هزار و ۲۸۱ دستگاه
سوبارو Crosstrek: با ۳.۹ درصد کاهش، ۱۱ هزار و ۸۹۵ دستگاه
انتهای پیام
نظرات