• شنبه / ۲۰ مهر ۱۳۹۸ / ۱۱:۱۳
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 98072014705
  • خبرنگار : 50180

آمادگی اردوگاه‌های راهیان‌نور برای اسکان 5000 نفری زوار در "مرز خسروی"

آمادگی اردوگاه‌های راهیان‌نور برای اسکان 5000 نفری زوار در "مرز خسروی"

ایسنا/کرمانشاه مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه از آمادگی اردوگاه‌های راهیان نور برای اسکان پنج هزار نفری زوار عتبات عالیات در مرز خسروی خبر داد.

یونس عزیزی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به آمادگی اردوگاه‌ها و اماکن اقامتی راهیان نور در استان کرمانشاه  برای پذیرایی و اسکان زوار عتبات عالیات اظهار کرد: برنامه‌ریزی   خوبی برای پذیرایی و اسکان زوار عتبات عالیات در اربعین حسینی انجام گرفته، بنحوی که آمادگی پذیرایی و اسکان زوار اربعین به هر میزان که تردد داشته باشند، در استان فراهم شده است.

عزیزی گفت: تنها در اردوگاه اربعین حسینی که در مرز خسروی برپا شده ظرفیت اسکان پنج هزار نفر در شبانه روز فراهم شده است.


مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه اضافه کرد: سایر اردوگاه‌ها و اماکن اقامتی راهیان نور در استان از جمله اردوگاه توحید در ورودی شهر کرمانشاه و زائرسرای کربلا واقع در شهر کرمانشاه با ظرفیت های قابل قبولی آماده خدمات رسانی به زوار عتبات عالیات شده‌اند.  


عزیزی در ادامه به افزایش بازدید از یادمانها و مناطق عملیاتی دفاع مقدس در استان کرمانشاه در پی بازگشایی مرز خسروی اشاره کرد و گفت: بخش زیادی از زوار عتبات عالیات از یادمان ها و منطاق عملیاتی دفاع مقدس در استان کرمانشاه بازدید می‌کنند.

وی ادامه داد: یادمان و مرکز فرهنگی مرصاد که پربازدیدکننده ترین یادمان استان کرمانشاه است در مسیر تردد زوار عتبات عالیات قرار گرفته است. 


 وی گفت: بر اساس پیش بینی های اولیه برآورد می‌شد امسال آمار بازدیدکنندگان از یادمان‌ها و مناطق عملیاتی دفاع مقدس در استان کرمانشاه به بیش از 1.5 میلیون نفر برسد که با بازگشایی مرز خسروی احتمالا آمار بازدیدها بیش از پیش‌بینی‌ها باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha