• شنبه / ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ / ۱۳:۵۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98052612536
  • خبرنگار : 30054

خرید هوشمندانه تلویزیون، گوشی و دستبند از بنگ گود

خرید هوشمندانه تلویزیون، گوشی و دستبند از بنگ گود

صحبت از تجمل‌گرایی که می‌شود با خودم فکر می‌کنم؛ سالانه چقدر بودجه مردم بی‌خود و بی‌جهت به‌پای مسئله‌ای که معلوم نیست سودش به جیب چه کسی می‌رود، هزینه می‌شود.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام بنگ گود، برای خرید یک تلویزیون هوشمند یا انتخاب گوشی هوشمند موبایل اغلب ما تحت تأثیر مد هستیم. این مسئله در خرید تجهیزات خرده‌ریز و کوچکی مثل دستبندهای هوشمند که این روزها دست خیلی‌ها می‌بینیم هم تأثیر دارد.

برند مشکی پوش mi

 متاسفانه بسیاری از ما درگیر چشم‌هم‌چشمی‌های بی‌پایانی هستیم که شاید خاصیت گذار فرهنگی ما از مسیر توسعه باشد که البته قصد ندارم در مذمت آن بنویسم؛ گفتگوی ما درباره کمپانی شیائومی است و محصولاتی که می‌سازد. شیائومی را که می‌شناسید! حتما می‌شناسید؛ چون شما در ایران هستید و اگر همین‌ الان این صفحه را با صفحه نمایش گوشی شیائومی نگاه نمی‌کنید، به احتمال زیاد تلویزیون که در خانه‌دارید ساخت کمپانی شیائومی است یا دست‌کم برای یک‌بار هم که شده برند مشکی پوشی که نشان mi دارد را روی تجهیزات و وسایل دیگران دید.

تاثیرات اجتماعی گوشی‌ها و تلویزیون شیائومی

صحبت از مدگرایی و صرف هزینه‌های بی‌جا برای تجمل‌گرایی است. بسیار جالب است و کمپانی شیائومی با محصولاتی که این سال‌ها تولید کرده نقشی فراتر از یک تولیدکننده محصولات الکترونیک و کالای خانگی را دارد! در یک بررسی جامعه‌شناختی و تحلیلی اجتماعی شیائومی را به‌عنوان جریانی که تاثیرات جالبی در نظام اجتماعی و فرهنگی ایران از خود به‌جای گذاشته می‌توان بررسی کرد. وقتی‌که چیزی مد می‌شود یا باید به آن تن داد یا اگر بابت آن هزینه نمی‌کنید باید حواشی کلافه کننده آن را تحمل‌ کنید.

اگر دنبال مد هستید شیائومی بخرید

 مثلاً فرزند شما لزوما نیازی به داشتن گوشی آیفون ندارد اما چون مد شده از شما گوشی ios می‌خواهد. یا تصور کنید شما در خانه خود مشکل فضا دارید ما تحت تأثیر تبلیغات و فشارهای پنهان اجتماعی در قالب مدگرایی، تلویزیون ۷۵ اینچی می‌خرید. خوب این مسئله چیز خوشایندی نیست!

بهترین حالت این است که شما چیزی را که داشتن آن برایتان منطقی است، تهیه کنید و اتفاقاً همان کالا مد هم باشد؛ یعنی از اینکه بگویید گوشی تلفن همراه من شیائومی است یک حس خوب داشته باشید؛ یا حتی درباره داشتن تلویزیون‌های هوشمند شیائومی.

 گذشته از تبلیغات، همین‌طور هم هست. در واقع شیائومی با ارائه محصولاتی که هم کالاهای با کیفیتی محسوب می‌شوند و هم داشتن آن برای مردم جالب است، حسابی اوقات کمپانی‌های بزرگ ساخت لوازم‌خانگی و گوشی تلفن همراه را تلخ کرده است. بالاخره هر چه باشد آن‌ها سال‌ها در صنعت تلویزیون سازی فعالیت کرده‌اند؛ یا خاک صحنه موبایل را خورده‌اند، برایشان خوشایند نیست که یک مدعی چالاک و هوشمند به نام شیائومی وسط معرکه آن‌ها پیداشده و کاسبی آن‌ها را به هم بریزد.

چرا شیائومی از حمایت خریداران بهره‌مند شد

 شاید همین مسئله، یعنی جسارت رقابت کردن با برندهای بزرگ دنیا باعث شده که شیائومی با اینکه یک برند گران‌قیمت محسوب نمی‌شود، در بین همه محبوب باشد. جوری که آدم حس خوبی دارد وقتی به دیگری می‌گوید گوشی تلفن همراهش شیائومی است.

اگر از خریداران محصولات این کمپانی از کسی که یک ساعت هوشمند mi دارد تا کسی که تلویزیون یا گوشی هوشمند شیائومی را خریده بپرسید، از کیفیت خوب این کالاها برایتان خواهد گفت. این تلویزیون‌های ارزان با کیفیت، از محصولات سایر کمپانی‌ها که برندهای قدیمی محسوب می‌شوند چیزی کم ندارد که سرتر هم هستند!

مشاوره تخصصی برای خرید گوشی، تلویزیون، مچ‌بند شیائومی

گوشی‌های هوشمند شیائومی را هم که همه می‌شناسید انصافاً اگر بگوییم به نسبت قیمتش مناسب است کمی بی‌انصافی است چون واقعاً شیائومی موبایل‌هایی ساخته که بیشتر از قیمتش می‌ارزد.

 خلاصه اینکه در یک بررسی تجمل گرایانه از خرید تجهیزات دیجیتال نظیر تلفن همراه، تلویزیون و دستبند و ساعت شیائومی درمی‌یابیم که این برند کاری کرده که تا هم احساسات نوگرایانه خریداران تامین شود و هم کالایی که واقعاً ایده‌آل است، داشته باشند.

شیائومی یک خرید شش دانگ و همه‌چیزتمام! برای خریداران خود به ارمغان می‌آورد

یک‌ضرب‌المثل چینی هست که می‌گوید برای انسان چاق هیچ‌چیز بهتر از این نیست که داروی او پرخوری باشد! خلاصه اگر به دنبال نوگرایی هستید و محصول با کیفیت هم می‌خواهید، احتمالاً شیائومی یک معامله منصفانه می‌تواند با شما داشته باشد. در خرید تلویزیون هوشمند خرید گوشی موبایل یا سایر تجهیزات نظیر دستبند شیائومی می بند ۴  اگر اطلاعاتی لازم دارید که در پیام‌های تبلیغاتی فروشگاه‌ها و سایت‌های مختلف پیدا نمی‌کنید، به کمپین بدون و بخر که یک حرکت جالب از سوی فروشگاه بنگ گود برای حمایت از خریداران و خرید خوب آن‌هاست، مراجعه کنید و سیرتا پیاز هر کالایی که می‌خواهید را از آن‌ها بپرسید. کارشناسان این مجموعه پژوهشی و فروشگاهی همه چیز را منصفانه، علمی و بدون جانبداری به شما خواهند گفت تا خریدی رضایت‌بخش داشته باشید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha