به گزارش ایسنا به نقل از اسنوا، امین منانی مدیرعامل این شرکت طی گفتگویی، در این خصوص گفت: «این هدیه یک میلیارد تومانی، پاسخی نمادین به وفاداری مشتریان ما بود. اما تمرکز اصلی ما به عنوان یک برند ملی و پاسخ حقیقی به تعهداتمان در قبال مشتریان و بالاتر از آن، مسئولیتمان در قبال توسعه صنعت مولد کشور این است که به لطف الهی این شرکت به عنوان یک برند ملی توانسته، یک زیرساخت طراحی و تولید کاملاً ایرانی در کلاس جهانی دست یابد.»
وی ضمن برشمردن دستاوردهای اسنوا در پایهگذاری این پلت فرم ایرانی و ویژگیهای منحصر به فرد آن، افزود: «چنین اتفاق برای اولین بار در صنعت لوازم خانگی کشور اتفاق افتاده و کم نظیر است. این دستاورد اکنون متعلق به ما نیست، بلکه یک سرمایه ملی است که در صورت انجام حمایتهای لازم نه تنها در صنعت لوازمخانگی بلکه به عنوان یک الگو میتواند تحولات بیشتری در توسعه صنعتی و اقتصادی کشور به وجود آورد.»
مدیرعامل اسنوا افزود: «ایجاد زیرساخت طراحی و تولید لوازم خانگی ایرانی به وسیله سرمایهگذاریهای عظیم و تلاشهای شبانهروزی، باعث شده تا ما بتوانیم تولیدات جدید خودمان را بیش از پیش به سمت نیاز مشتریان هدایت کنیم که از جمله آنها میتوان به کاهش مصرف انرژی برق در ساید بای سایدها و کاهش مصرف آب در لباسشوییها اشاره کرد که جدیدترین آنها در این مراسم رونمایی شدند.»
منانی در پاسخ به سؤالی در ارتباط با حضور چشمگیر محصولات این شرکت در بازار علیرغم تنشهای موجود اقتصادی و اثرات تحریمها بر بازار لوازم خانگی گفت: «اسنوا یک برند ملی است و در شرایط حاضر هم به وظیفه ملی خود عمل میکند، به طوری که علیرغم افزایش هزینههای اولیه، سعی کردیم به تعهدات خودمان برای تحویل محصولات به همان ترتیب توافق شده با مشتریان عمل کنیم.»
وی اضافه کرد: «در صورت انجام حمایتهای لازم و تزریق سرمایه در گردش، این شرکت با توان چند برابری امکان تأمین بخش مهمی از نیاز سطح بالای لوازم خانگی کشور را دارد.»
وی در خصوص برنامههای آتی افزود: «جلب اعتماد بیشتر مشتریان، نقطه اصلی تمرکز ماست که خوشبختانه با ایجاد زیرساخت کاملاً ایرانی و توجه به نیاز مشتریان، همچنین انجام به موقع تعهدات و نیز سرآمدی در خدمات پس از فروش تا حدود زیادی حاصل شده و در مسیر پیشرفت است.»
انتهای رپرتاژ خبری
نظرات