• پنجشنبه / ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ / ۱۵:۲۸
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98032310636
  • خبرنگار : 30054

مدیریت تماس‌های تلفنی با دستگاه‌های سانترال پاناسونیک

مدیریت تماس‌های تلفنی با دستگاه‌های سانترال پاناسونیک

همان‌طور که می‌دانید در دفاتر، شرکت‌ها و اماکن تجاری حجم تماس‌های تلفنی، با تماس‌های خانگی متفاوت است و با وجود کارمندان زیاد مدیریت تماس‌ها کار سختی به نظر می‌رسد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ایده‌آل گستر، حتماً شما هم در هنگام تماس با شرکت‌ها، با تلفن گویایی که داخلی‌های مختلف را معرفی می‌کند، مواجه شده‌اید. این قابلیت از طریق دستگاه سانترال قابل بهره‌برداری است، علاوه بر این قابلیت مدیریت آسان تماس‌های تلفنی مهم‌ترین قابلیت دستگاه سانترال است. شاید شما هم‌اسم سانترال پاناسونیک ۸۲۴ را شنیده باشید که یکی از پرفروش‌ترین دستگاه‌های ایران است که در اکثر دفاتر کوچک تا متوسط مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سانترال دستگاهی مخابراتی است که خطوط شهری را در خود جمع‌آوری می‌کند و تعداد بیشتری داخلی ارائه می‌دهد تا همه کارمندان بتوانند از تلفن استفاده کنند. از طریق دستگاه سانترال می‌توانید هزینه‌ها را تا حد زیادی کاهش دهید و با هزینه‌ای اندک و تهیه چند خط تلفن شهری، برای همه کارمندان خط تلفن راه‌اندازی کنید. علاوه بر این، با وجود اعمال محدودیت برای هر داخلی می‌توانید هزینه قبوض تلفن خود را نیز کاهش دهید.

در ادامه قصد داریم دو مدل دستگاه از پرفروش‌ترین سانترال‌های برند پاناسونیک را معرفی کنیم:

دستگاه سانترال پاناسونیک KX-NS۵۰۰

سانترال پاناسونیک NS۵۰۰ دستگاه سانترال تحت شبکه این برند است. این دستگاه به‌صورت دیفالت دارای ۶ خط شهری، ۱۶ داخلی آنالوگ و ۲ داخلی دیجیتال (قابل ارتقا تا ۴ داخلی به‌صورت DXDP) است. امکان دیزای دو کانال و قابلیت نمایش کالرآیدی برای همین تعداد خط شهری به‌صورت پیش‌فرض روی دستگاه وجود دارد. حداکثر تعداد داخلی‌های این دستگاه تا ۲۸۸ کاربر (۱۶۰ داخلی با DXDP و ۱۲۸ داخلی SIP و IP) است و اگر نیاز شما بیش از این تعداد است باید به سراغ دستگاه‌های با ظرفیت بالاتر پاناسونیک بروید. این دستگاه توسط کارت KX-NS۵۱۳۰ به سه کابین KX-NS۵۲۰ متصل می‌شود تا به حداکثر ظرفیت خود برسد.

با استفاده از این دستگاه شما می‌توانید تنوع بالایی از داخلی‌ها شامل داخلی‌های آنالوگ، دیجیتال، SIP و داخلی‌های بیسیم دکت را در مجموعه خود راه‌اندازی کنید. به دلیل وجود همین تنوع داخلی‌ها، کلیه تلفن‌های پاناسونیک مانند تلفن‌های آنالوگ مانند KX-T۷۷۰۵ یا KX-TS۸۸۰، تلفن‌های هایبرید مانند KX-T۷۷۳۰، تلفن‌های دیجیتال مانند KX-T۷۶۶۵ یا KX-DT۵۴۶، تلفن‌های تحت شبکه سری NT مانند KX-NT۳۴۶ و تلفن‌های sip مانند UT-۲۴۸ و تلفن‌های دکت نظیر KX-TCA۳۶۴ در این دستگاه پشتیبانی می‌شود. پشتیبانی از تکنولوژی VOIP به شما اجازه می‌دهد با سایر شعبات و دفاتر خود در هر نقطه از جهان بدون پرداخت هزینه تلفن و با استفاده از شبکه IP، ارتباط داشته باشید.

دستگاه سانترال پاناسونیک KX-TDA۱۰۰

دستگاه سانترال TDA۱۰۰ از جمله سیستم‌های پرظرفیت برند پاناسونیک است که به‌صورت پیش‌فرض هیچ خط داخلی و شهری روی خود ندارد. این دستگاه دارای ۵ اسلایت جهت نصب کارت‌های شهری و داخلی است. کارت‌های داخلی این دستگاه نهایتاً ۸ تایی و ۱۶ تایی است و کارت‌های شهری آن شامل کارت شهری آنالوگ ۱۶ تایی و کارت PRI ۳۰ تایی است. این دستگاه قابلیت پشتیبانی از یک مجموعه ۲۵ تا ۱۵۰ نفره را با توجه به ظرفیت و کارت‌های نصب شده دارد.

شما می‌توانید به‌راحتی و با تعویض CPU دستگاه آن را به دستگاه KX-TDE۱۰۰ تبدیل کنید که تفاوت آن با مدل فوق در تحت شبکه بودن آن است. با نصب کارت KX-TDA۰۴۱۰ برنامه‌ریزی این دستگاه‌ها از طریق شبکه امکان‌پذیر می‌شود. سانترال TDA۱۰۰ به دلیل نداشتن قابلیت IP و عدم پشتیبانی از کارت DSP نمی‌تواند از پروتکل سیپ پشتیبانی کند به‌طورکلی هیچ یک از قابلیت‌های یک مرکز تماس حرفه‌ای بر پایه ویپ را ندارد و فقط برای راه‌اندازی خطوط شهری آنالوگ و راه‌اندازی خطوط داخلی بر بستر مخابرات مناسب است.

انتهای رپرتاژ خبری

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha